Website: www.tuinmeubelen.nl
Adres: Amsterdamsestraatweg 7b 1411AW
Plaats: Naarden
Telefoon: 035 82 00 321

Tuinmeubelen.nl, de tuinmeubelspecialist!

Ben je op zoek naar nieuwe tuinmeubelen? Dan ben je bij Tuinmeubelen.nl aan het juiste adres. In onze webshop zie je ons gehele assortiment tuinmeubelen. Wij hebben een uitgebreid assortiment tuinsets, loungesets, tuinstoelen, steigerhout, parasols, terrasverwarming en nog veel meer. Wil je onze tuinmeubelen in het echt zien dan heten wij je van harte welkom in een van onze 9 showrooms waar een selectie van onze tuinmeubelen beschikbaar is. Bij Tuinmeubelen.nl kun je altijd rekenen op scherpe prijzen, de beste kwaliteit en een uitstekende service. Kortom de beste deal voor je nieuwe tuinmeubels vind je op Tuinmeubelen.nl Alle tuinmeubelen direct leverbaar!

Tuinmeubelen.nl
8.1

Pluspunten
Overzichtelijke website waarin ik een bankje bestelde. Ik vergat een kussen en door de reclame herinnerde ik mij dat ik ook een kussen nodig had. Ik zocht het telefoonnummer om het bij de bestelling te voegen doordat ik dan voor het kussen geen verzendkosten hoefde te betalen. Ik ervaarde dat als service gericht en kon het kussen later per factuur voldoen. Prima dus.
Misschien is het handig bij de snelle verzending even in de bestelling een coorkeurssag of datum te laten opgeven. Ik was net thuis, maar het scheelde weinig. Ik vind het altijd jammer als bestellingen twee maal moeten worden aangeboden...
Martine
Heeze

Gepubliceerd op: 19/07/2018

Pluspunten

geen bevestiging wat is besteld en dat het betaald is en de exacte levertijd van de bestelling.
telefonisch contact lang in de wacht en steeds dezelfde mededeling tot vervelends toe
Cees
Goes

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
Overzichtelijke site. Ik kan helaas verder nog geen oordeel geven. Eerste bestelling gisteren gedaan.
Helaas kreeg ik geen bevestiging van mijn geplaatste en betaalde order. Had te maken met een storing maar had de bevestiging graag vandaag ontvangen. Verder wacht ik af wanneer en hoe er afgeleverd gaat worden. Krijg ik bericht van het tijdstip waarop de levering plaatsvind is mijn vraag.
A.Jansen

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
Levering was top. Heel nel en je werd op de hoogte gehouden via sms hoe laat ze zouden leveren. Geweldig. Aardige man

Esther

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Duidelijke info over product wat ik bestel. Snelle levering. Telefoontje vooraf hoe laat de bestelling wordt bezorgd

van Thiel Auto's B>V>
Wijchen

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Wat een gezeik. Hoe kan ik nou een beoordeling geven over een bedrijf waar ik iets besteld heb, betaald heb, maar nog niets ontvangen heb? Voorlopig KUT dus.
I
Leiden

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Goede communicatie maar trage levering.
Snellere levering of verzending van de track and trace.
Beverwijk

Gepubliceerd op: 15/07/2018

Pluspunten
Niets positiefs te melden
Juiste informatie over te leveren producten op de site plaatsen.
Leveren wat de klant heeft gekocht.
Als je dit niet kan leveren geef dan het geld terug en reken geen retourkaarten aan de klant.

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
goedkoop, snel en mooie artikelen
Peter de Hoo
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
Keurig in doos geleverd

Sieta
Den Helder.