Website: www.tuinmeubelland.nl

5466 SB Veghel

Tuinmeubelland Zaandam
Stormhoek 12
1506 SW Zaandam

Wanneer je op zoek bent naar nieuwe tuinmeubelen ben je bij Tuinmeubelland absoluut aan het juiste adres! Naast een grote collectie tuinmeubelen heeft Tuinmeubelland loungesets, parasols, parasolvoeten, partytenten, tuinkussens, terrasverwarmers, barbecues, buitenkeukens en vele accessoires in het assortiment. Alles tegen de beste prijs-kwaliteitverhouding en de laagste prijsgarantie.

Tuinmeubelland

Pluspunten

Samenwerking met spraypay mag zwaar verbeterd worden! We hadden een aanvraag gedaan via spraypay die niet goedgekeurd was. We dachten oké raar maar zal wel zo zijn.. Na een paar dagen kregen we een mail dat we de tuinmeubel geleverd zouden krijgen. Wij bellen tuinmeubelland zegt ze dat het wel goedgekeurd is. Dus wij nemen de bestelling aan die dag. Ondertussen voor de zekerheid spraypay bellen of het wel goed zit. Hij zegt ik bel je zo terug even navragen. Nooit gebeld. Na een paar dagen bel ik weer heen en weer. Moet het nu retour sturen na een paar keer bellen.. ze komen het ophalen moet ik ook nog thuis wachten voor hun.. door een fout van ze moet ik zoveel moeite doen.. bedankt!
Pinar
Zaandam

Gepubliceerd op: 11/10/2019

slechte slechte slechte service
Ties
Zaandam

Gepubliceerd op: 10/10/2019

Pluspunten
goed en vriendelijke medewerkers.echt service gericht.
geen druk op klant zodat deze een weloverwogen beslissing kan nemen bij eventuele aankoop.afspraak is afspraak.
goede bezorging
ga op deze verkoop methoden door.verder heb ik geen tips voor dit bedrijf.

Gepubliceerd op: 09/10/2019

Pluspunten
Snel en duidelijk
Niet te opdringerig
Goede service

Henri
Oldebroek

Gepubliceerd op: 09/10/2019

Pluspunten
Mooie showroom. Geen agressieve verkoop maar serieus getoonde aandacht vanuit het personeel. Ook andere klanten werden zeer joviaal te woord gestaan. Laagte prijs garantie is gegarandeerd.
Als er iets uitverkocht is, vermeld een soort gelijk product op het kaartje. Wellicht verwijst dat de klanten naar iets wat ze zoeken. (In het begin van de showroom stonden enkele sets die uitverkocht waren, showroom model niet te koop)
J van den Berg
Krommenie

Gepubliceerd op: 08/10/2019

Pluspunten
Goede keus gemaakt om naar dit bedrijf te gaan!

Samantha
Lelystad

Gepubliceerd op: 08/10/2019

Pluspunten
Ik vind het al een positief punt dat je naar een fysieke winkel kunt, waar je alles kunt zien en uitproberen.

In deze winkel werd ik heel vriendelijk geholpen. Je kunt je gang gaan of vragen stellen, net wat je prettig vind. Er kon ook meteen overlegd worden over een leverdatum.
De levering kwam op de afgesroken tijd. En daarna kon ik meteen de klantenservice uitproberen.
Ik mailde dat er een kleinigheidje mis was met één van de stoelen. Het zag er naar uit dat dat zou kunnen worden opgelost met een lakstift, en de volgende dag werd er al een lakstift gratis bij me bezorgd.

Toen bij nadere inspectie het probleem toch iets groter bleek te zijn kon ik meteen een dag doorgeven waarop deze stoel zou worden omgeruild. Dat is inmiddels gebeurd.

Tuinmeubelland heeft niet alleen een goed assortiment en goede prijzen, maar bovendien een uitstekende service. Meer valt er toch niet te wensen bij een winkel/webwinkel? Ik ben 100% tevreden.

A.O.

Gepubliceerd op: 08/10/2019

Pluspunten
Nvt
Nvt
Henny
Veghel

Gepubliceerd op: 08/10/2019

Pluspunten
Goed geholpen. Zat een onderdeel niet bij de bestelling. Dit werd heel snel nageleverd
Wij hebben geen verbeterpunten
Anna
Grou

Gepubliceerd op: 05/10/2019

Pluspunten
Hartelijke ontvangst. Gastvrij en gezellig. Hulpvaardig.

Ria Top
Nijkerk