Website: www.tweedehandslaptop.com
Plaats: Menen
Telefoon: 0032 56200112

Tweedehands Laptop

Gepubliceerd op: 14/07/2018

Pluspunten
Snelle en duidelijke antwoorden op vragen, niet te beroerd om 'de extra mile' te gaan.
Sander
Gontrode

Gepubliceerd op: 12/07/2018

Pluspunten
Snelle service, product in goede staat. zeker A-level
keuze selectie voor installatie-taal OS

Meer info over eventuele opties zoals vb. laptoptas. nu weet je niet wat je krijgt, en het verkregen model was een 15" bij bestelling van een 12" notebook.
David
Kuringen

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
vlotte levering, toestel werkt perfect en is zo goed als nieuw staat
PC was niet het model dat op de site wordt getoond. Binnenkant identiek maar de behuizing is anders dan op de foto. Daardoor kan ik mijn videokaart niet plaatsen en moet ik opzoek naar een SFF videokaart of een SFF bracket die op mijn kaart past
Antwoord Tweedehands Laptop
Beste, Bedankt voor uw opmerking. Inderdaad het is een desktop model dat u kreeg ipv tower. Door een technische beperking in onze webshop momenteel slechts 1 foto per type. We werken er aan. Met vriendelijke groeten, Ellen

Gepubliceerd op: 07/07/2018

Pluspunten
vlotte levering, toestel werkt perfect en is zo goed als nieuw staat

07/07/2018

Pluspunten
Duidelijke en informatieve website, vlotte levering, verzorgd en uitstekend toestel met minimale kleine tikjes "schade" en een modern W10 besturingssysteem. Tot nu toen zeer tevreden. Eén opmerking: een D-partitie zou beter geweest zijn bij de voorbereiding dan enkel een C-schijf. Maar dat los ik zelf wel op. En beter "aub" in uw teksten dan "svp" (Hollands-fFrans) wat Vlaanderen betreft. Maar voor de rest zeer tevreden over het bedrijf.

Beste Tonny,
Bedankt voor uw recensie. Op vraag van de klant maken we wel een D-partitie, maar we laten dit meestal over aan de klant. Niet iedereen wil dit zo. Aan svp kan ik niet veel doen... dit is vaste tekst opgemaakt door KiyOh en zij zijn een Nederlandse firma, maar ik geef uw opmerking door. Wie weet willen ze het wel aanpassen ;-) Met glimlachende groeten, Ellen
Tonny
Hoogstraten

Gepubliceerd op: 07/07/2018

Pluspunten
snelle reactie bij vragen en heel behulpzaam. Al verschillende aankopen gedaan en telkens top.

Philip
Menen

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Pluspunten
zeer fijne email communicatie, actief meedenken met klant, heel vriendelijke communicatie ook, perfect. Laptop was heel netjes en functioneert voorlopig 100% zoals gewenst, ik ben zeer tevreden.

Antwoord Tweedehands Laptop
Beste Wim, Bedankt voor uw fijne reactie!
Groetjes, Ellen
Wim
Turnhout

Gepubliceerd op: 04/07/2018

Toestel prima in orde

Gepubliceerd op: 25/06/2018

Pluspunten
livraison super rapide
parfait
Michaël