Website: www.unilux.nl
Plaats: Boxtel
Telefoon: +31 (0) 411 677 953

Unilux.nl
8.2

Pluspunten
Volgens afspraak geleverd en prima product. Werkt uitstekend.
Handleiding zeer summier en daardoor niet erg duidelijk. Maak een tekstuele beschrijving van de stappen.
De plakstrip voor de onderdorpel bij “op de dag” is op het loopvlak aan beide zijden gelijk. Één zijde moet 1 centimeter breder zijn. Hierdoor is het meteen duidelijk hoe deze gelegd moet worden.

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Margot Cox-Franssen
Reuver

Gepubliceerd op: 16/05/2019

Pluspunten
Het bestelde hor past perfect.
Het was onduidelijk waar en wanneer mijn hor af te halen zou zijn bij een dealer in de buurt. Er stond een vestiging van een dealer in Drachten op de factuur, maar ik had de vestiging in Groningen geselecteerd bij bestellen. Het zou fijn zijn om een bevestiging te krijgen als het pakket klaar ligt om te worden opgehaald. Nu moet je er als klant zelf achteraan.

Gepubliceerd op: 15/05/2019

Pluspunten
Vakwerk

Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 12/05/2019

Pluspunten
Een hele fijne opmeting gehad. Lekker met een meetlat, geen computer geneuzel maar gewoon met pen en ruitjespapier een offerte waar we bijstonden. Geen rekenwerk achteraf of computerprogramma’s die nog over percentage’s over berekenen. De installatie was ook zeer prettig, goed gesprek, bak koffie voor de installateur en aan het werk. Een klein tegenvallertje was binnen 30 minuten verholpen toen de installateur even snel naar de wekplaats is gegaan om een kapje te vervangen! Super ervaring, volgende keer weer mooi bij Fraval dus.
Bij deze bestelling geen opmerkingen
Antwoord Unilux.nl
Dank, we geven de complimenten door aan onze horrenspecialist Fraval!
Noël
Swalmen

Gepubliceerd op: 11/05/2019

Pluspunten
Snelle en goede levering.

Patricia
Vinkeveen

Gepubliceerd op: 07/05/2019

Pluspunten
Kwalitatief degelijk materiaal
Wij hebben geen melding gehad dat het product afgeleverd was bij het afhaalpunt en dus niet betaald. Na anderhalve week zelf bij het afhaalpunt langs gegaan om te vragen of het al afgeleverd was en het lag er al een week.
Ondertussen wel een betalingsherinnering gehad, verdient niet echt de schoonheidsprijs.
Antwoord Unilux.nl
Dank voor de review en het compliment over het materiaal. Het klopt inderdaad dat het geautomatiseerde proces dat de mail moet verzenden wanneer uw hor verzonden is een aantal dagen niet heeft gewerkt, inmiddels is dat opgelost. Excuses voor het ongemak. Overigens staat deze datum ook in de eerste bevestiging die u ontvangt, direct na bestellen, dus het zou bekend moeten zijn.
Jack
Rijen

Gepubliceerd op: 05/05/2019

Pluspunten
Goed verpakt, prachtig gelakt in de bestelde Ral-kleur en gemakkelijke montage. Zijn erg blij met het resultaat!

Antwoord Unilux.nl
En wij zijn blij met een blije klant :) !
Vincent
Leidschendam

Gepubliceerd op: 04/05/2019

Pluspunten
Duidelijke website ,op de beloofde datum ook geleverd
Grave

Gepubliceerd op: 27/04/2019

Pluspunten
goede service, eerlijke voorlichting, offerte zonder verborgen agenda, prettige bejegening

Antwoord Unilux.nl
Dank! Fijn dat de ervaring zo goed was, daar doen we hard ons best voor :)

Gepubliceerd op: 23/04/2019