Website: www.unilux.nl
Adres: Schouwrooij 18 5281 RE
Plaats: Boxtel
Telefoon: +31 (0) 411 677 953

Unilux.nl

Pluspunten
Geleverde horren passen perfect. Eenvoudig zelf opgemeten mer de aanwijzingen op de website

E
Ede

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten

Stuur voortaan direct aan huis. Zijn nu onze bestelling kwijt
Antwoord Unilux.nl
Omdat we werken met een gespecialiseerde vervoerder die ook onze meer fragiele horren kan transporteren kunnen we alleen op zakelijke adressen leveren binnen ons dealernetwerk. Zo blijft het transport betaalbaar (en kosteloos voor u) . Tegen een meerprijs kan de dealer de horren bij u afgeven.
Heeft u al contact met onze helpdesk ( verkoop@unilux.nl) over de missende horren? Dan kunnen we direct actie ondernemen.

Plug
Veghel

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten
Zelf gemeten en maatwerk geleverd. Past perfect.
Leuke foto van de productie van mijn rolhor. Ik zie dat er enthousiast aan gewerkt is.
Gebruiksaanwijzing vermeld 4 schroeven; 8 bijgeleverd en ook nodig.
Levering via dealernetwerk (niet naast de deur), overweeg aflevering aan huis.
Antwoord Unilux.nl
Ja, we maken graag horren op maat en gelukkig is dat te zien ;) . Omdat we werken met een gespecialiseerde vervoerder die ook onze meer fragiele horren kan transporteren kunnen we alleen op zakelijke adressen leveren binnen ons dealernetwerk. Zo blijft het transport betaalbaar (en kosteloos voor u) .

Hugo

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Duidelijke website, gemakkelijk opmeten, snelle levering, geen fouten.
De schroefjes voor montage zijn deze keer zichtbaar. De vorige keer onzichtbaar onder de rubberen strip is iets mooier.

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
Makkelijke bestelmethode, snelle levering, degelijk product
Transport duurde wat langer dan verwacht; 2/8 verzonden, pas 7/8 afgeleverd bij dealer
Antwoord Unilux.nl
Dank voor de mooie review. De transporttijd hebben we niet helemaal in de hand omdat we alleen kunnen werken met een gespecialiseerde vervoerder die onze meer fragiele horren ook kan vervoeren. Meestal is gebeurt de levering de volgende werkdag, maar met een weekend ertussen is de vertraging dus meteen nog een werkdag. Sorry voor het ongemak!

Martijn
Berlicum

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
Mooie kwaliteitsproducten die helemaal aan de verwachtingen voldoen.
Goede service
De meetinstructie zoals in video op website staat uitgelegd is niet volledig. Er staat wel hoe de klemveertjes kunnen worden aangebracht, maar niet hoe je ze het beste kunt verwijderen. Dit is een lastige klus zonder een schroevendraaiertje te gebruiken.
Bovensien zijn de klemveertjes al aangebracht, wat niet had gehoeven omdat met de tolerantie onvoldoende rekening wordt gehouden.
Met klemveertjes aan beide zijden zit de hor echt te strak in de dag.
Aan een kant veertjes verwijderd en het past perfect.
Er staat op de site niet vermeld of een rolraamhor ook aan de buitenzijde in de dag gemonteerd kan worden, bv bij een draaikiep raam
Antwoord Unilux.nl
Dank voor de tip, de video is voor de meest algemeen voorkomende situaties. Bij maatwerk horren zijn er altijd wel uitzonderingen waar rekening mee gehouden moet worden, die we niet allemaal kunnen behandelen. Omdat de toleranties zo klein zijn kan een kleine meetafwijking er al voor zorgen dat de hor niet of moeilijker past. Vandaar ook de verschillende clipjes.
Voor draaikiepramen hebben we inderdaad verschillende opties: de raamrolhor staat daar wel bij? https://www.unilux.nl/product-categorie/raamhorren/draaikiepraam/
We gaan kijken of we dit nog duidelijker kunnen maken!

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten
Ontzettend nette en degelijke producten en snelle levering ook in de vakantie.

Antwoord Unilux.nl
Dank voor de mooie review ! We werken gewoon door, ook in de vakantie.

Dennis
Gemert

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten
Vlotte levering. Alles exact als omschreven op de website.
Levering mogelijk maken direct aan de klant dat scheelt weer heen en weet naar de dealer.
Beste Michel,

hartelijk dank voor uw feedback.
Levering direct aan de klant is een optie, al dan wel tegen meerprijs. Dit i.v.m. tussenkomst van onze dealers. Wij proberen dit duidelijk te communiceren op onze website!

Michel

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten

Rechtstreeks leveren op adres klant i.p.v. dealer.
Beste J. Stam,

hartelijk dank voor uw feedback.

J.Stam
Hoevelaken

Gepubliceerd op: 07/08/2018

Pluspunten
mooi en degelijk produkt, goed verpakt
Jack
Sittard