Website: https://uwcomputerstudent.nl
Adres: Postbus 37047 1030AA

Computer traag, internet probleem, tablet uitleg of computerles: we doen het allemaal! Wij zijn de voordeligste computerstudent aan huis: 7,50 per kwartier.

Uw Computerstudent

Pluspunten
Snelle reactie eerlijke prijzen en nuttige informatie verstrekking
Geen idee
De vroom
Alkmaar

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Snel een afspraak gekregen, hele nette en vriendelijke student die het probleem goed heeft verholpen!

Voorhout

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
Nette student met kennis van zaken

Ferrie
Oosterbeek

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
Enorm gastvriendelijk en hulpvaardig bedrijf en heeft hele betrouwbare en leuke studenten-medewerkers in dienst. Zoals Devrim, die ons twee maal zo fijn en netjes heeft geholpen. Hij snapt dat wij het niet allemaal meer goed zo goed volgen, alle computerontwikkelingen. Legde al zijn handelingen haar en piekfijn uit op een manier waarop wij het konden begrijpen. Sommige mensen met heel veel kennis in huis bezitten niet altijd de gave om het aan klanten uit te leggen, Devrim heeft die gave en wij hopen en wensen hem een prachtige en mooie toekomst toe. Als wij ooit weer computerhulp nodig hebben, zullen wij zeker naar Devrim vragen. Bedankt Devrim! Je bent een kanjer!
Geen........Dat is mooi toch?!
Elisabeth Rovers- van Laar

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Duidelijke afspraken ! Student was helder en legde alles goed uit en verhielp de problemen.

J.N kuiper
Garmerwolde

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
Remco heeft ons met raad en daad bij gestaan. Ondanks zijn inspanningen is het niet gelukt ons e-mailaccount, na de overstap naar een andere provider, aan te maken. Probleem lag bij de provider met wie Remco op een deskundige en geduldige manier e.e.a. Heeft besproken. Provider gaat nu een aantal dingen in gang zetten mede dankzij Remco.

Arnold den Iseger

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
snelle reactie, luistert goed naar mijn wensen / problemen en voert dit uit.

Leo
Broek in Waterland

Gepubliceerd op: 10/01/2019

Pluspunten
Echt tevreden. Door een foutje van mezelf was ik telefonisch niet bereikbaar en dacht ik dat de sessie niet meer door zou gaan. Gelukkig werd ik toch nog na 15 minuten teruggebeld en kon ik geholpen worden. Ik werd eerlijk te woord gestaan en werd er gezegd bij een andere vraag van mij dat deze student daar minder verstand van had. Dat scheelt dan toch veel gemartel.
Fred Koordes

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Grote deskundigheid bij het adequaat oplossen van de problemen
Snellere reactie op de aanmelding
Rp van oort

Gepubliceerd op: 08/01/2019