Website: http://www.vanparidon.nl
Adres: De Boomgaard 28 1243HV
Plaats: s-Graveland

Grote en kleine ondernemingen en particulieren: ze krijgen allemaal te maken met afval waar ze van af willen. Van Paridon regelt het voor ze.

Al zo´n 90 jaar verzorgen wij de inzameling van afvalstoffen, van bouw- en sloopafval en bedrijfsafval tot papier, ijzer, groenafval en keukenafval. We plaatsen containers naar behoefte (van 3 tot 40 m3), halen ze stipt op tijd weer op en zorgen voor een verantwoorde verwerking. Daarnaast leveren we onder meer zand, grint, grond, compost en potgrond.

Van Paridon.nl Containers en Recycling
7.8

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten

Afspraken nakomen! Had via de website gemeld dat 2 Big Bags opgehaald konden worden. Op e 1e dag gebeurde er niets.
Toen eind van de middag weer via de website aangemeld dat de Big Bags opgehaald moesten worden. Tevens per email verzocht om de Big Bags op te halen. Kreeg op de 2e dag 's ochtends de bevestiging dat de Big Bags dezelfde opgehaald zouden worden. Dat gebeurde niet. Toen de 3e ochtend gebeld en dringend verzocht ze op te halen. Dat is uiteindelijk aan het eind van de middag gebeurt.
Antwoord Van Paridon.nl Containers en Recycling
Beste heer,

We betreuren uw negatieve ervaring echter zijn wij van mening dat bovenstaande situatie is ontstaan door een miscommunicatie.

Bij het afmelden van de Big Bags heeft onze planner u medegedeeld dat ze binnen een aantal dagen opgehaald zouden worden. Hij heeft echter geen exact tijdstip vermeld daar wij slecht over 1 kraanwagen beschikken en deze al ruim volgepland was. Dit hebben we ook telefonisch aan u gecommuniceerd.

We doen altijd ons uiterste best om zo flexibel mogelijk op de behoeften van onze klanten in te spelen alleen kunnen wij bij drukte helaas niet altijd gelijk ter plekke zijn.

Wij hopen u op deze manier voldoende te hebben geinformeerd,

Klantenservice van Paridon
Frits