Website: http://www.ventilatieland.nl
Adres: Park Forum 1047 5657 HJ
Plaats: Eindhoven
Telefoon: 040-2491900

Ventilatieland is de grootste en goedkoopste online ventilatiewinkel van Nederland. U kunt bij ons terecht voor aankoop van alles op het gebied van ventilatie, gratis technisch advies en installaties. Wij leveren het grootste aanbod mechanische ventilatie- en warmte terugwin systemen (WTW's) en badkamerventilatoren van de mooiste merken. Orcon, Brink, Zehnder, Stork-Air, Itho Daalderop, Duco en onder andere Vasco zijn al jaren huisleverancier van Ventilatieland.
>> Achteraf betalen >> 90 dagen gratis retour >> Laagste prijsgarantie >> 200.000 op voorraad >> voor 16:30 uur besteld, morgen in huis >>> www.ventilatieland.nl

Ventilatieland

Pluspunten
Overzichtelijk en duidelijk

henk / privé
nijmegen

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Gunstig aanbod, goede website en hebben sneller geleverd als beloofd.

Barendregt

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Doet wat verwacht word.

Ivango
Kerkrade

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
snelle levering, goed verpakt.

countdown
Scheemda

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Duidelijke omschrijving en snelle levering

Paul

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
Zeer snelle levering en mails met beste.gegevens
Nvt
Andre
Maastricht

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
Super snelle service en kundige telefonische assistentie.
Geen. ga zo door!
Paul
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
Goed voorgelicht via de telefoon alvorens ik bestelde. Kon het elders iets goedkoper krijgen maar vanwege het telefonische advies toch bij Ventilatieland besteld. Maar na ruim 3 weken nog steeds niets ontvangen omdat de bestelling bij PostNL ligt/zoek is. Ventilatieland onderneemt niets uit zichzelf op het op te lossen, ze komen afspraken niet na, willen geen tweede pakket versturen en weigeren ook mijn geld terug te betalen zolang het pakket niet bij hun terug is. Ik kan niets aan de situatie veranderen en al het contact komt pas als ik bel of mail.

Medewerker/contactpersoon Mark verzekerde mij een week terug het in de gaten te houden en mij terug te bellen. Gebeurde echter niet en als ik bel met een terugbel verzoek (hij was even niet beschikbaar) krijg ik een mailtje met de mededeling dat ze gaan terug betalen als het (zoekgeraakte) pakket weer bij Ventilantieland terug is. Wordt denk ik een officiele klacht. Waardeloze afhandeling en slechte service!!!
Betere service en een eerlijke dienstverlening kan ik jullie aanraden. Iedere keer maar standaard antwoorden geven om tijd te rekken en geduld te hebben in plaats van daadwerkelijk de zaak oplossen zou een stuk beter zijn! Ik heb ruim een week gewacht met vragen over de bestelling omdat ik wist dat het bij PostNL druk was en er vertraging ko zijn. Maar op een gegeven moment weet je dat er meer aan de hand is en dan moet je actie ondernemen!!
Antwoord Ventilatieland
Beste Martin,

Bedankt voor uw uitgebreide review.

Er is inderdaad veel contact met u geweest om dit op te lossen. Wij hebben ook meerdere malen met PostNL contact gehad over het onderzoek.

Wij hebben het pakket verzonden, dit bleek vertraging te hebben waarna u bij een andere partij een nieuw product heeft besteld. Wij willen u dan graag het geld terugstorten, maar PostNL had het pakket al retour naar ons gestuurd, waardoor wij eerst het geretourneerde afwachten, waarna wij het geld kunnen terugstorten.

Wij hadden u graag een nieuw product willen toesturen, echter had u al een alternatief ergens anders besteld.

Inmiddels is dit voor u opgelost en wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Ventilatieland
Martin

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
Snel geleverd, precies het goede product.

Minno
Lelystad