Website: http://www.vikingentertainment.nl/
Adres: Sint Servatiusstraat 2 5473 GB
Plaats: Heeswijk Dinther

Viking Entertainment bestaat als entertainment bedrijf al meer dan 40 jaar. Het hoofdkantoor is sinds 2000 gevestigd in het Brabantse Heeswijk-Dinther. Daarnaast kent het bedrijf meerdere vestigingen, namelijk in Enschede, Emmen, Nederweert en Nijmegen. Met ongeveer 25 medewerkers wordt er dagelijks gewerkt aan entertainment-programma's in binnen- en buitenland voor dancings, discotheken, feesttenten, festivals, televisieprogramma's, bedrijfsfeesten, bruiloften en partijen.
Viking Entertainment heeft een enorm exclusief bestand van artiesten en orkesten en een zeer uitgebreid netwerk binnen de Nederlandse entertainment wereld.

Viking Entertainment
9.5

Pluspunten

Susan
Lichtenvoorde

Gepubliceerd op: 08/10/2018

Pluspunten
Personeel is erg toegankelijk en denkt ook echt mee. Toen ik mijn feest wegens omstandigheden uit moest stellen, kon dit zonder probleem en zonder extra kosten.
Ik heb een paar keer contact gezocht met het bedrijf omdat ik met de artiest wilde overleggen over het te spelen repertoire en dat contact verliep wel moeizaam. Het heeft uiteindelijk 3 telefoontjes en een mailtje geduurd voordat er contact met me werd opgenomen.
Nicole
Berlicum