Website: www.voordeeltextiel.nl
Adres: Nieuwstraat 8 6021HS
Plaats: Budel

Op Voordeeltextiel.nl vind je bad-, bed- en keukenlinnen voor een voordelige prijs! Wij richten ons op alles wat te maken heeft met textiel. Of het nu gaat om textiel voor de badkamer, keuken of slaapkamer, bij Voordeel Textiel vind je het allemaal!

Voordeel Textiel

Maasmechelen

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Werkt prima geen probleem mee.

Beste Lex,

Onze dank voor deze mooie beoordeling, en wij zijn erg blij dat ook U een tevreden klant bent van de firma Voordeeltextiel.
Wij wensen U heel veel plezier met de aangekochte artikelen en hopen U snel weer te mogen begroeten.

Lex
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Snelle levering producten komen overeen met de beschrijving een goede kwaliteit

Beste klant,

Onze dank voor deze mooie beoordeling en fijn om te horen dat ook U uitermate tevreden bent over de firma "Voordeeltextiel".

Namens het team van "Voordeeltextiel".nl

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Beste Klant,

Fijn om te horen dat ook U een tevreden klant ben en dat U tevreden bent over onze producten en dienstverlening.
Wij wensen U heel veel plezier met de aangekochte artikelen en hopen U een volgende keer weer te mogen begroeten.

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Snelle goede levering. Badjas is super lekker en mooi
Nvt
Beste Teun,

Onze dank voor deze hele mooie beoordeling en leuk om te horen dat U tevreden bent over onze service en artikelen.
Wij wensen U heel veel draagplezier met de badjas en hopen U een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn,

Teun

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Mooie kwaliteit handdoeken. Leuke hippe hammamdoeken en theedoeken. Zeer betaalbaar. Snelle service.
Beste Godelieve,

Onze dank voor deze mooie beoordeling en het is goed om te horen dat ook U tevreden bent over de kwaliteit van onze diverse artikelen en onze services en dienstverlening.

Godelieve
Oosterbeek

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Beste Klant

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Beste Yolanda,

Onze dank voor deze mooie beoordeling en het is goed om te horen dat ook U tevreden bent over de kwaliteit van onze diverse artikelen .

Yolanda
ESSENE

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Pluspunten
Duidelijke website!
Telefonisch niet bereikbaar!
Beste Golfclub,

Onze dank voor deze mooie beoordeling. Wat U schrijft dat wij telefonisch niet bereikbaar zijn daar kunnen wij ons absoluut niet in vinden. Wij zijn bereikbaar op het vaste nummer van onze winkel en daarnaast staat er ook nog een mobielnummer vermeld. Wij zijn zeer goed bereikbaar.
Wij wensen U veel plezier met de aangekochte artikelen en hopen U snel weer te mogen begroeten.

Namens het team van Voordeeltextiel.nl
Hilversumsche Golf Club
Hilversum

Gepubliceerd op: 08/03/2019

Pluspunten
Prijs/kwaliteit verhouding
Op de website staat niet duidelijk vermeld hoe lang de levertijd is. Na mijn bestelling bleek er een kleurverschil te zijn in de stapel handdoeken die ik had besteld waardoor ik het bericht kreeg dat de bestelling langer op zich liet wachten. Hoewel ik ook nog een badjas had besteld (als verjaardagscadeau) moest ik ook hier op wachten. Uiteindelijk werd alles pas ruim een week later geleverd. De verzendtijd zou dus duidelijker aangegeven moeten worden zodat je op voorhand weet waar je aan toe bent.
Beste klant,

Onze dank voor deze beoordeling.
Wat verbeterpunt betreft denk ik dat er wel duidelijk aangegeven staat wat de levertijd betreft. Mocht het om wat voor reden langer duren dan krijgt U van ons hierover bericht per email. Zoals wij ook bij U gedaan hebben. Als U aangegeven had dat U de badjas ivm cadeau eerder had willen hebben dan had U dit kenbaar moeten maken bij ons , en dan hadden wij de badjas direct verzonden.
Wij hopen U ondanks deze communicatiestoornis toch weer snel te mogen begroeten.

Gepubliceerd op: 07/03/2019