Website: https://www.voordeelvanger.nl
Adres: Eemnesserweg 11-3 1251NA
Plaats: Laren
Telefoon: +31 (0) 35 808 0233

VoordeelVanger.nl biedt elke dag 5 TOPaanbiedingen met kortingen tot wel 80%. Dagelijks wordt het productaanbod vernieuwd met producten in de segmenten beauty, keuken, wonen, vrije tijd, sport/afslanken, etc.

VoordeelVanger.nl is o.a. bekend van TV en te zien op RTL5, RTL7, RTL 8, SBS6 en NET5.

VoordeelVanger.nl

Pluspunten
Bij aankoop van kastje met 1000 vijsjes en bouten blijken de meeste doosjes ledig.
Dit werd aangeklaagd en tot nu toe geen enkele respons.
Bedriegers!!!
Zie boven
Agri-patteet lv
Belsele

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
best prima deals
verschrikkelijk irritant en onmogelijk uit te schrijven voor nieuwbrieven, aanbiedingen en deals. Zowel via 'uitschrijven' als via mail proberen uit te schrijven. Spam!
Roemer

Gepubliceerd op: 20/06/2017

elly
krimpen aan den ijssel

Gepubliceerd op: 04/06/2017

Pluspunten
ik heb meerdere malen gemaild en gebeld ze zouden telkens op antwoord geven en dat de mails vandaag worden verwerkt, maar ja het is weer sluitingstijd 17:00 uur, ik zit hier nog steeds met mijn klacht en ik kan niet normaal koken omdat mijn eten aanbrand met die pannenset ik raad echt af om iets te kopen bij voordeelvanger
Michael
Veenendaal

Gepubliceerd op: 01/06/2017

?
Ale
ZWOLLE

Gepubliceerd op: 22/05/2017

Pluspunten
helaas geen
ik kan niet afmelden voor de nieuwsbrieven die ik niet meer wil ontvangen, wil de email wijzigen, kan niet springt weer terug naar hoe het was, afmelden voor nieuwsbrief...krijg ik melding ..kan gegevens niet opslaan, ik wil al die mail niet meer!! klaar ermee
N.Sinjorgo

Gepubliceerd op: 07/05/2017

Pluspunten
zeer weinig, misschien hun contactcenter want deze mensen kunnen er niet aan doen dat dit bedrijf mensen om de tuin leid
adviesprijs is lokmiddel, je betaald uiteindelijk meer dan genoeg voor wat geleverd wordt, heb 8 japanse esdoorns besteld en blijken bij levering stkjes te zijn die veel goedkoper bij de tuinhandel te verkrijgen zijn en dit met 65% korting op hun site, na de klacht van mij zei de leverancier dat ik gelijk had maar de handelingskosten van derde en verpakking en verzendingskosten zijn hoger, alhoewel ik daar extra bijbetaald heb 6,95 euro, pardon!!!!!
diwa
brecht

Gepubliceerd op: 28/04/2017

Pluspunten
Communicatie. Mijn gevraagde bestelling wordt zonder overleg veranderd. Nu moet ik alles terug sturen en nog de verzendkosten voorschieten.
Hanne Dijkhuis
Zwaag

Gepubliceerd op: 20/04/2017

Pluspunten
de produkten voldoen niet aan de veschrijving
lederen placemats besteld
waren beschadigd, gevlekt, niet afwasbaar,
echt niet wat op de site stond
retouren kon enkel mits betaling van 15€ of meer en dan ven je nog niet zeker dat je je geld terug krijgt
alles moet gebeuren via extern bedrijf en niet via voordeelvanger.nl
heel erg ontgoochelde klant
dina
ronse ( belgië )

Gepubliceerd op: 14/04/2017

Pluspunten
Zijn er niet
Stoppen met het manipuleren van de foto's.
Het beste is nog dat jullie stoppen met verkopen daar zou de wereld en stap voor uit mee gaan
Yvan
Alkmaar