Website: https://www.voordeelvanger.nl
Adres: Eemnesserweg 11-3 1251NA
Plaats: Laren
Telefoon: +31 (0) 35 808 0233

VoordeelVanger.nl biedt elke dag 5 TOPaanbiedingen met kortingen tot wel 80%. Dagelijks wordt het productaanbod vernieuwd met producten in de segmenten beauty, keuken, wonen, vrije tijd, sport/afslanken, etc.

VoordeelVanger.nl is o.a. bekend van TV en te zien op RTL5, RTL7, RTL 8, SBS6 en NET5.

VoordeelVanger.nl

Gepubliceerd op: 11/04/2018

Pluspunten

Schoenenkast bestelt, Let op: uiterlijke verzenddatum: 16-03-2018. 19 maart 2018 nog niets ontvangen.
Gebeld met Nathalie die mij vertelde dat ik zelf contact op moet nemen met de leverancier. Ik bestel bij VoordeelVanger en als het niet goed gaat dan moet ik, de klant daar zelf achter heen? Ik vroeg aan Nathalie hoe ik de order kon annuleren. Haar antwoord was dat moet u zelf bij de leverancier doen. Nathalie beloofde onmiddellijk een mailtje naar de leverancier verzenden. Op mijn verzoek om mij in de CC te zetten gaf zij aan dat dit niet kan.
De gehele gang van zaken maakt mij. hopelijk onterecht, wantrouwend.
K B

Gepubliceerd op: 03/04/2018

Pluspunten
Zorgen als men iets aankoopt dat het werkt, en de tandenborstels van oral B zijn niet origineel. De eerste keer en laatste keer da ik hier iets gekocht heb. Heb me zelfs de moeite niet gedaan de spullen terug te sturen!
Pascale
Sint-amandsberg

Gepubliceerd op: 16/03/2018

Pluspunten
Snelle levering, communicatie via e-mail netjes en correct, leuke aanbiedingen (lijkt het, zo uitzonderlijk zijn die niet, zeker niet gezien de kwaliteit).
Inmiddels geen antwoord meer op mailtjes, waarin klacht over gang van zaken.
Goed letten op kwaliteit van producten, bij kwaliteitsproblemen moeten ze eigen verantwoordelijkheid oppikken en niet afwentelen op klant. Klachten correct oplossen, niet negeren. Zeker niet mailtjes onbeantwoord laten.
Advies: niet bij bestellen.
Ralph
Mierlo

Gepubliceerd op: 14/03/2018

Pluspunten
Snelle levering, communicatie via e-mail netjes en correct, leuke aanbiedingen (lijkt het)
Goed letten op kwaliteit van producten, bij kwaliteitsproblemen eigen verantwoordelijkheid oppikken en niet afwentelen op klant. Klachten correct oplossen, niet negeren.

Mierlo
28/02/2018

Pluspunten

Duidelijker zijn in uw reclameboodschappen! Ik bestelde een dekbedovertrek van Cardin en er stond 1+1 in uw reclame, maar ik heb er MAAR één gekregen !!
Dirk
Kooigem

Gepubliceerd op: 24/02/2018

Pluspunten
Leuke spullen tegen betaalbare prijzen en snelle levering.
Nvt
Silvia

Gepubliceerd op: 18/02/2018

Pluspunten
Heb iets besteld en krijg en hoor niks ,telefoon pakken ze niet aan en ik heb geen geldig email adres
Zo ga je niet met klanten om
Theo Temmink
Neede

Gepubliceerd op: 01/02/2018

Pluspunten
Slechte afwikkeling retour gestuurd artikel. Nemen telefoon niet op. Reageren sporadisch op e-mails. Doen geen moeite je te helpen bij klachtenafhandeling. Niet bestellen. Onprofessioneel. Er zijn voldoende andere internetbedrijven die goede of zelfs betere prijsaanbiedingen hebben die wel verantwoordelijkheid nemen voor hun verkoopvoorwaarden.
A. Bolk
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 31/01/2018

Pluspunten
Product besteld. Stuk bij ontvangst. Retour gemeld. Afwachten op reactie van voordeelvanger, die hebben het doorgegeven aan leverancier. Nu 2 weken verder en nog steeds staat hij hoe defect op de kast. Vorige week gebeld, zou reactie krijgen binnen een dag. Niet gehad. Vandaag paar keer gebeld, nu krijg ik geen contact meer. Als ik hun bel gaat hij over, en wordt weer verbroken.
Waardeloze Klantenservice en bedrijf!!
S

Gepubliceerd op: 29/01/2018

Pluspunten

Bestellingen worden niet geleverd, uiterste leverdatum ruim 3 dagen verstreken. Geen reactie op mails en geen telefonisch contact mogelijk ( reeds 2 dagen achter elkaar aan het bellen, welkomstboodschap en dan wordt je van de lijn gegooid). Heb nu het gevoel dat ik voor bijna € 200 ben opgelicht. Dus pas op met bestellen, misschien zijn ze failliet en ben je net als ik je geld gewoon kwijt.
Dordrecht

Gepubliceerd op: 26/01/2018