Website: https://www.voordeelvanger.nl
Adres: Eemnesserweg 11-3 1251NA
Plaats: Laren
Telefoon: +31 (0) 35 808 0233

VoordeelVanger.nl biedt elke dag 5 TOPaanbiedingen met kortingen tot wel 80%. Dagelijks wordt het productaanbod vernieuwd met producten in de segmenten beauty, keuken, wonen, vrije tijd, sport/afslanken, etc.

VoordeelVanger.nl is o.a. bekend van TV en te zien op RTL5, RTL7, RTL 8, SBS6 en NET5.

VoordeelVanger.nl

Pluspunten
Snelle levering maar dat is ook het enige.
Betere service. Ik heb dezelfde dag dat ik mijn bestelling ontving (set van 2 solar wandlampen voor buiten) gemeld (middels contactformulier) dat één van de twee lampen het niet doet. Ik kreeg een mail terug met het verzoek om een foto te sturen zodat die doorgestuurd kon worden naar de leverancier. Waarom? Waarom niet gewoon aangeven hoe ik de set lampen kan retourneren en dat er een nieuwe set wordt opgestuurd. Het artikel was nog nooit gebruikt alleen getest! Aan de buitenkant is niets te zien. Toen ik hierop via mail reageerde (en zelfs toch nog een foto mee stuurde), vervolgens vroeg of ze zsm een nieuwe set wilden opsturen, kreeg ik als enig antwoord dat ze mijn mail hebben doorgestuurd naar de leverancier. Geen enkele reactie op mijn mail! Ik heb daarop weer een mail teruggestuurd waarin ik meldde dat ik het vermoeden had dat dit een standaard mail is en dat ik niet meer bij hen zal bestellen.
Christa
Nieuwlande

Gepubliceerd op: 03/01/2018

Pluspunten
na zo'n slechte behandeling geen positief woord voor dit bedrijf over
word klantgerichter met klantvriendelijke afhandelingen
Marcel
Didam

Gepubliceerd op: 02/01/2018

Pluspunten

Ik heb een camera voor mijn auto gekocht en na twee weken ging de zuignap stuk, ik heb dmv email contact met de klantenservice genomen maar tot nu toe geen reactie , ik kan de camera niet gebruiken. Zeer slechte service!!
Giuseppe

Gepubliceerd op: 18/12/2017

Pluspunten
Houd zich niet aan de wet kopen op afstand! Geen retour mogelijk binnen de zichttermijn van 14 dagen. Behandeld klanten als oud vuil.

Gepubliceerd op: 08/11/2017

Pluspunten
GEEN !
In een e-mail wordt ik bedankt voor mijn inschrijving op de nieuwsbrief van VoordeelVanger.
IK HEB ME HELEMAAL NIET INGESCHREVEN VOOR DE NIEUWSBRIEF !!!
Stelletje spammers !
EX-KLANT

Gepubliceerd op: 11/10/2017

Pluspunten
GEEN !
IK HEB ME HELEMAAL NIET INGESCHREVEN VOOR DE NIEUWSBRIEF !!!
Stelletje spammers !

27/09/2017

Pluspunten
Ze zijn inderdaad snel met leveren, maar als het product niet werkt zijn ze in geen velden of wegen te bekennen en verwijzen ze je naar hun leverancier !
Maar Voordeelvanger is toch de leverancier ?
Je klanten fatsoenlijk behandelen en als leverancier je verantwoordelijkheid nemen en je niet meer laten horen !
Dit is al de tweede keer dat ze lelijk in de fout gaan bij mij, maar ze wijzen altijd hun leveranciers aan als de schuldigen !
Ad

Gepubliceerd op: 22/09/2017

Pluspunten
Mooie Deals
Klantenservice goed bereikbaar, vriendelijk en snelle respons

Note voor Kiyoh: sterren voor beoordeling werkt niet naar behoren, moet 5 sterren zijn

A
LEEUWARDEN

Gepubliceerd op: 08/08/2017

Pluspunten
goede producten en snelle service

Gepubliceerd op: 27/07/2017

Pluspunten
Bij aankoop van kastje met 1000 vijsjes en bouten blijken de meeste doosjes ledig.
Dit werd aangeklaagd en tot nu toe geen enkele respons.
Bedriegers!!!
Zie boven
Agri-patteet lv
Belsele

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
best prima deals
verschrikkelijk irritant en onmogelijk uit te schrijven voor nieuwbrieven, aanbiedingen en deals. Zowel via 'uitschrijven' als via mail proberen uit te schrijven. Spam!
Roemer

Gepubliceerd op: 20/06/2017