Bedrijfsgegevens

Website: https://www.voordeelvanger.nl
Adres: Eemnesserweg 11-3 1251NA
Plaats: Laren
Telefoon: +31 (0) 35 808 0233

VoordeelVanger.nl biedt elke dag 5 TOPaanbiedingen met kortingen tot wel 90%. Dagelijks wordt het productaanbod vernieuwd met producten in de segmenten beauty, keuken, wonen, vrije tijd, sport/afslanken, etc.

VoordeelVanger.nl is o.a. bekend van TV en te zien op RTL5, RTL7, RTL 8, SBS6 en NET5.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

VoordeelVanger.nl
totaal score
8.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
4134 beoordelingen (12 maanden)
10852 beoordelingen (totaal)
40651 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
67% (2764)
31% (1271)
1% (54)
0% (11)
1% (28)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Zorg voor kortere levertijden (geen 3 maanden), kom je beloftes na en zorg dat de klanten contact met het bedrijf op kunnen nemen! Telefonisch totaal onbereikbaar, mail wordt standaard op geantwoord. Zeer, zeer slecht!
C A

Gepubliceerd op: 15/06/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
zorgen dat de bestelling afgegeven wordt als de klanten aanwezig zijn en ze niet elders sturen
doris
hoegaarden

Gepubliceerd op: 15/06/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Op de hoogte houden van de leveringbipv niks meer van jullie te laten horen
Marina
Enschede

Gepubliceerd op: 05/06/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Wat een klotebedrijf! Ik heb 7 april iets besteld en betaald (ruim 50 euro) en heb nog steeds niks binnen!!! Heb ze nu al 2x een contactverzoek gestuurd maar ook daarop nog geen enkele reactie!!! Echt ongelovelijk onbeschoft!!!
Klant

Gepubliceerd op: 27/05/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Grote pakketten retour sturen is dus bijna onmogelijk en pokkeduur!
Klant

Gepubliceerd op: 18/05/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Goede prijzen en snelle levering
Verbeterpunten
Als je gekochte product stuk gaat dan is men ineens niet thuis en verwijst men naar de leverancier. (in mijn geval een lamp)
Er werd zelfs gesuggereerd dat er maar 6 maanden garantie op een dergelijk product zit. Ik moest maar aantonen dat het een productiefout is om zo mijn gelijk te halen.
Ik heb er geen goed woord voor over... Erg schofterig om zo afgescheept te worden.

Daarna de importeur gebeld van het product en die heeft keurig garantie verleend want die wist mij te vertellen dat het gekochte product gewoon 2 jaar garantie heeft!

Kortom goede prijzen maar ow wee dat er iets mee gebeurt want de service is waardeloos!
Niels Sanders
Joure

Gepubliceerd op: 04/05/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Komen gemaakte afspraak niet na uiterste verzenddatum van besteld product zou 17 april zijn. Is op 20 april nog niet verzonden.
Telefoniste reageert zeer onvriendelijk op de gestelde vragen. Voordeelvanger wil het door mij betaalde bedrag niet terugstorten. Kortom een waarschuwing voor een ieder die denkt voordelig uit te zijn.

Inmiddels contact opgenomen met de consumentenbond
R
Noord Holland

Gepubliceerd op: 04/05/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Komen gemaakte afspraak niet na uiterste verzenddatum van besteld product zou 17 april zijn. Is op 20 april nog niet verzonden.
Telefoniste reageert zeer onvriendelijk op de gestelde vragen. Voordeelvanger wil het door mij betaalde bedrag niet terugstorten. Kortom een waarschuwing voor een ieder die denkt voordelig uit te zijn.

Noord Holland
20/04/2018

Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Je klanten niet in kou laten staan op het moment dat ze in hun gelijk staan, heel belangrijke les
Melanie

Gepubliceerd op: 24/04/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 11/04/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Schoenenkast bestelt, Let op: uiterlijke verzenddatum: 16-03-2018. 19 maart 2018 nog niets ontvangen.
Gebeld met Nathalie die mij vertelde dat ik zelf contact op moet nemen met de leverancier. Ik bestel bij VoordeelVanger en als het niet goed gaat dan moet ik, de klant daar zelf achter heen? Ik vroeg aan Nathalie hoe ik de order kon annuleren. Haar antwoord was dat moet u zelf bij de leverancier doen. Nathalie beloofde onmiddellijk een mailtje naar de leverancier verzenden. Op mijn verzoek om mij in de CC te zetten gaf zij aan dat dit niet kan.
De gehele gang van zaken maakt mij. hopelijk onterecht, wantrouwend.
K B
Rotterdam

Gepubliceerd op: 03/04/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer