Website: https://www.voordeelvanger.nl
Adres: Eemnesserweg 11-3 1251NA
Plaats: Laren
Telefoon: +31 (0) 35 808 0233

VoordeelVanger.nl biedt elke dag 5 TOPaanbiedingen met kortingen tot wel 80%. Dagelijks wordt het productaanbod vernieuwd met producten in de segmenten beauty, keuken, wonen, vrije tijd, sport/afslanken, etc.

VoordeelVanger.nl is o.a. bekend van TV en te zien op RTL5, RTL7, RTL 8, SBS6 en NET5.

VoordeelVanger.nl

Pluspunten
Leuke spullen tegen betaalbare prijzen en snelle levering.
Nvt
Silvia

Gepubliceerd op: 18/02/2018

Pluspunten
Heb iets besteld en krijg en hoor niks ,telefoon pakken ze niet aan en ik heb geen geldig email adres
Zo ga je niet met klanten om
Theo Temmink
Neede

Gepubliceerd op: 01/02/2018

Pluspunten
Slechte afwikkeling retour gestuurd artikel. Nemen telefoon niet op. Reageren sporadisch op e-mails. Doen geen moeite je te helpen bij klachtenafhandeling. Niet bestellen. Onprofessioneel. Er zijn voldoende andere internetbedrijven die goede of zelfs betere prijsaanbiedingen hebben die wel verantwoordelijkheid nemen voor hun verkoopvoorwaarden.
A. Bolk
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 31/01/2018

Pluspunten
Product besteld. Stuk bij ontvangst. Retour gemeld. Afwachten op reactie van voordeelvanger, die hebben het doorgegeven aan leverancier. Nu 2 weken verder en nog steeds staat hij hoe defect op de kast. Vorige week gebeld, zou reactie krijgen binnen een dag. Niet gehad. Vandaag paar keer gebeld, nu krijg ik geen contact meer. Als ik hun bel gaat hij over, en wordt weer verbroken.
Waardeloze Klantenservice en bedrijf!!
S

Gepubliceerd op: 29/01/2018

Pluspunten

Bestellingen worden niet geleverd, uiterste leverdatum ruim 3 dagen verstreken. Geen reactie op mails en geen telefonisch contact mogelijk ( reeds 2 dagen achter elkaar aan het bellen, welkomstboodschap en dan wordt je van de lijn gegooid). Heb nu het gevoel dat ik voor bijna € 200 ben opgelicht. Dus pas op met bestellen, misschien zijn ze failliet en ben je net als ik je geld gewoon kwijt.
Dordrecht

Gepubliceerd op: 26/01/2018

Pluspunten

Levering vindt niet plaats. Het wordt niet uitgezocht waar dit aan ligt en leverancier travelin wordt niet gebeld. Vragen worden niet beantwoord.
Slagter

Gepubliceerd op: 25/01/2018

niets ontvangen.
bedrijf niet bereikbaar
j.a.
waalwijk

Gepubliceerd op: 24/01/2018

Pluspunten
Snelle levering maar dat is ook het enige.
Betere service. Ik heb dezelfde dag dat ik mijn bestelling ontving (set van 2 solar wandlampen voor buiten) gemeld (middels contactformulier) dat één van de twee lampen het niet doet. Ik kreeg een mail terug met het verzoek om een foto te sturen zodat die doorgestuurd kon worden naar de leverancier. Waarom? Waarom niet gewoon aangeven hoe ik de set lampen kan retourneren en dat er een nieuwe set wordt opgestuurd. Het artikel was nog nooit gebruikt alleen getest! Aan de buitenkant is niets te zien. Toen ik hierop via mail reageerde (en zelfs toch nog een foto mee stuurde), vervolgens vroeg of ze zsm een nieuwe set wilden opsturen, kreeg ik als enig antwoord dat ze mijn mail hebben doorgestuurd naar de leverancier. Geen enkele reactie op mijn mail! Ik heb daarop weer een mail teruggestuurd waarin ik meldde dat ik het vermoeden had dat dit een standaard mail is en dat ik niet meer bij hen zal bestellen.
Christa
Nieuwlande

Gepubliceerd op: 03/01/2018

Pluspunten
na zo'n slechte behandeling geen positief woord voor dit bedrijf over
word klantgerichter met klantvriendelijke afhandelingen
Marcel
Didam

Gepubliceerd op: 02/01/2018

Pluspunten

Ik heb een camera voor mijn auto gekocht en na twee weken ging de zuignap stuk, ik heb dmv email contact met de klantenservice genomen maar tot nu toe geen reactie , ik kan de camera niet gebruiken. Zeer slechte service!!
Giuseppe

Gepubliceerd op: 18/12/2017