Website: https://www.voordeelvanger.nl
Adres: Eemnesserweg 11-3 1251NA
Plaats: Laren
Telefoon: +31 (0) 35 808 0233

VoordeelVanger.nl biedt elke dag 5 TOPaanbiedingen met kortingen tot wel 80%. Dagelijks wordt het productaanbod vernieuwd met producten in de segmenten beauty, keuken, wonen, vrije tijd, sport/afslanken, etc.

VoordeelVanger.nl is o.a. bekend van TV en te zien op RTL5, RTL7, RTL 8, SBS6 en NET5.

VoordeelVanger.nl

Pluspunten
niet corekt mijn bestelling niet gekregen dat was een besteling van toilet papier 96 rollen maar heb er maar 32 gekregen maar wel betaald van de som 25.90€
jullie moeten de mensen goed bedienen maar niet bedriegen want voor mijn is dat geen goede zaak ik ben maar ook een mens die corect betaaald ik wens mijn bestelling toe komt daar reken er op jullie bedrijf wat ik ken andere midelen in schakelen bv beeld test aan koop in schakelen
gerard haghebaert
belgie straat hugoveriestraat 65 zwevegem post nr 8550

16/01/2017

Pluspunten
4/10
Bestelling ordernummer #300379635 (zwarte horloge) gedaan op 13-12-2016 is nog steeds niet geleverd terwijl een andere bestelling (hoofdkussen) bij jullie correct en snel is geleverd.
Mia
Olen

26/12/2016

Pluspunten
Goede prijs
Levertijd flink vertraagd. Zelf er achteraan moeten gaan voor informatie en lang wachten op antwoord. Inmiddels weer een week verder en nog steeds niets ontvangen.
Bert

05/12/2016

Pluspunten

Helaas worden aanvragen voor retour via de website niet beantwoord... dus ik zit met een ding wat ik niet wil
Robert
De Meern

29/08/2016

Pluspunten

Leverancier levert op een verkeerd adres (bij de buren), die zeggen van niets weten. Ik heb alvast mijn product niet ontvangen.
Steven
Gavere

28/07/2016

Pluspunten
Snelle reactie op mail.
Late terugbetaling, van kapot geleverd product.
Meerdere keren voor moeten bellen, en dan nog niet het juiste bedrag terugbetaald.
Michel
Apeldoorn

15/06/2016

Pluspunten
Alles is perfect verlopen
??
Freddy