Bedrijfsgegevens

Website: http://voormijndier.nl
Adres: Beversestraat 23 5431 SL
Plaats: Cuijk
Telefoon: 088-0321800

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

VoorMijnDier
totaal score
8.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
289 beoordelingen (12 maanden)
289 beoordelingen (totaal)
1093 keer bekeken
94% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
60% (172)
27% (79)
9% (26)
2% (7)
2% (5)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
Snelle levering!
Verbeterpunten
 
Klant
Schiedam

Gepubliceerd op: 25/04/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
10
Pluspunten
Perfecte behandeling van de bestelling.
De service is nog beter geworden.
Verbeterpunten
 
Marije.
Bloemendaal

Gepubliceerd op: 25/04/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Jelle
Jubbega

Gepubliceerd op: 24/04/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
7
Pluspunten
Duidelijk en snelle levering
Verbeterpunten
Kleine producten graag in brievenbus i.p.v. grote verpakking, dit is zonde en niet nodig
Even rechtzetten, ik had inderdaad de laatste keer brokken besteld, sorry hiervoor dan is de andere levering van wormenkuur en ontvlooien bij een andere leverancier geweest, mijn excuses hiervoor gr sonja
Antwoord VoorMijnDier
Hoi Sonja,

Goed dat je dit aangeeft. Daar zijn wij het helemaal mee eens! Wij versturen sinds VoorMijnDier alle kleine producten die in de brievenbus kunnen, via een speciale VoorMijnDier brievenbusdoos.

Ik zie dat je laatste bestelling bestaat uit een 15 kg zak met brokjes. Het is ons nog niet gelukt om deze via de brievenbus te versturen ;).

Met vriendelijke groet,

Team VoorMijnDier
Klant

Gepubliceerd op: 24/04/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
7
Pluspunten
Duidelijk en snelle levering
Verbeterpunten
Kleine producten graag in brievenbus i.p.v. grote verpakking, dit is zonde en niet nodig

24/04/2018

Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
10
Pluspunten
snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding
Verbeterpunten
 
Klant
geldrop

Gepubliceerd op: 24/04/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
8
Pluspunten
snel en betrouwbaar
Verbeterpunten
 
J.W.
Groesbeek

Gepubliceerd op: 24/04/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
10
Pluspunten
snelle levering
scherp geprijsd
volledige productinformatie
Verbeterpunten
 
Inge

Gepubliceerd op: 24/04/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
10
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Tot nu toe geen
Pia
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 24/04/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
10
Pluspunten
Snelle levering van het product dat ik had gekocht.
Verbeterpunten
Geen op of aanmerking op voormijndier, maar de bezorger waar zij gebruik van hebben gemaakt heeft het pakket onbeheerd bij de voordeur achtergelaten, terwijl zowel wij als de buren niet thuis aanwezig waren en zonder een briefje achter te laten.
Antwoord VoorMijnDier
Hoi Elsje,

Bedankt voor je feedback! Dat is zeker niet de bedoeling. Ik heb even je bestelling en track and trace opgezocht. Wij gaan hier een melding van maken bij PostNL. Hopelijk wordt dit in het vervolg niet meer gedaan!

Met vriendelijke groet,

Team VoorMijnDier
Klant

Gepubliceerd op: 23/04/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
8
Pluspunten
erg vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon
Verbeterpunten
Had contact opgenomen met jullie met de vraag of ik bij het ophalen van het voer (bij de dierenarts) nog iets van een mail moest meenemen. Er werd gezegd dat alleen het ordernummer volstond. Bij dierenarts vroegen ze me om een papieren bewijs en dat hun verteld was dat klant deze moet laten zien aan hun. Ik heb mijn kant van verhaal verteld en heb het voer wel meegekregen.
Maar daar is dus nog niet echt duidelijkheid in
Antwoord VoorMijnDier
Hoi Rina,

Bedankt voor je e-mail! Ik ga dit even terugkoppelen aan onze collega die het contact met de praktijkenonderhoud. Wij zullen dit meenemen in een nieuwsbrief naar al onze deelnemende praktijken.

Onze excuses voor de verwarring.

Met vriendelijke groet,

Melissa Rutjes
Klant

Gepubliceerd op: 23/04/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer