Bedrijfsgegevens

Website: www.warentuin.nl
Adres: Postbus 1255 2302BG
Plaats: Leiden
Telefoon: 0852732395

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Warentuin
totaal score
7.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
5 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
186 beoordelingen (12 maanden)
465 beoordelingen (totaal)
5310 keer bekeken
80% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
52% (96)
24% (44)
5% (10)
8% (14)
12% (22)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Zeer tevreden over mijn online aankoop bij warentuin. Ik kocht mijn kerstverlichting en erg veel kerstballen. Alles werd tijdig en keurig verpakt geleverd in Belgiƫ.
Alleen maar positieve commentaar.
Graag tot een volgende keer!
Vriendelijke groeten,

Karl
Verbeterpunten
Geen.
Karl
Oudegem, Belgiƫ

Gepubliceerd op: 10/12/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Zeer ruime keuze aan zaden, planten, accessoires,.. aan democratische prijzen!
Een plant was niet meer op voorraad, dit werd me telefonisch meegedeeld, en ik kon een ander plantje uitkiezen :)
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, kortom top!
Verbeterpunten
Enige verwarring over de verschillende pakketjes gezien niet alle artikelen vanuit hetzelfde depot verstuurd worden, maar gezien de communicatie met de klantendienst geen probleem :)
Eva
Gent

Gepubliceerd op: 03/11/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
zeer vriendelijk
zeer mooie prijzen
heel veel keus
alles verloopt correct
Verbeterpunten
doe zo voort dikke pluim
christiaens jurgen
belgie

Gepubliceerd op: 31/10/2018
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
opvolging van klachten over bestelling heb meer dan 1,5 week moeten wachten om te horen dat het item noet in stock is.
Nu nog altijd mijn geld niet terug gekregen. Zeer vervelend. Gelieve dit zo spoedig mogelijk in orde te brengen
Antwoord Warentuin
Beste Frederic,
Wat vervelend om te horen dat er zoveel is mis gegaan bij uw bestelling. Wij hebben geprobeerd uw bestelling opnieuw te versturen, maar helaas was deze niet op voorraad en moest u het voor een bepaalde tijd binnen hebben. De annulering van uw bestelling en daarmee de retour betaling is in orde gemaakt. Uw geld is op 29 september terug betaald en hierover heeft u een mail ontvangen. Wij streven ernaar om uw klachten zo goed mogelijk te verwerken. Wij zullen uw klachten doorspelen naar onze medewerkers zodat een dergelijke situatie niet meer zal voorkomen. Wij hopen dat u blij bent met het overige deel van uw bestelling.

Met vriendelijke groet,
Laura Bakker,
Klantenservice Warentuin
soupart
{woonplaats}

Gepubliceerd op: 18/10/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
produit excellent
Verbeterpunten
aucun
isabelle
Montigny-le-Tilleul

Gepubliceerd op: 16/10/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
snelle levering
goed verpakt
Verbeterpunten
 
I. jansen
{Roermondwoonplaats}

Gepubliceerd op: 08/10/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Een mooie plant alleen jammer dat er vier bloemknoppen ware afgebroken.
Verbeterpunten
geen
rICHARD
Utrecht

Gepubliceerd op: 08/10/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
snelle levering, goed verpakt, kwaliteit.
Verbeterpunten
 
Carla
Twisk

Gepubliceerd op: 04/10/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Fijne klantenservice
Verbeterpunten
Meer pro-actief naar klanten reageren, nu moesy ik er zelf achteraan om uit te vinden dat mijn bestelling niet leverbaar was. Daarna prima geholpen.
Lila
Bocholtz

Gepubliceerd op: 27/09/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
vee producten voor prima prijzen
Verbeterpunten
 
Sandra
Doetinchem

Gepubliceerd op: 26/09/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer