Website: https://webvrouw.nl/
Adres: Laagakkerstraat 1 5231PJ
Plaats: Orthen
Telefoon: 06194781179

Webvrouw.nl verkoopt artikelen voor de modern en bewuste vrouw. U vindt hier onder andere menstruatieproducten, zoals herbruikbare menstruatiecups. Herbruikbare menstruatiecups zijn schoon, hygiƫnisch en gemakkelijk in gebruik. Daarbij is het een milieuvriendelijk, gezond en duurzaam alternatief voor wegwerpmaandverband en tampons. Webvrouw.nl verkoopt o.a. De Groene Cup, Ruby cup, Divacup, Femmycycle en Mooncup.

Menstruatiecups hebben veel voordelen. Het kiezen van de juist up is niet altijd makkelijk, iedere vrouw is anders. Webvrouw.nl verkoopt inmiddels al meer dan 15 jaar menstruatiecups. Of een meisje / vrouw uiteindelijk kiest voor een menstruatiecup, hangt veelal samen met de juiste voorlichting en advies. Webvrouw.nl kan en wil dit advies bij aankoop en tijdens gebruik graag geven!

Naast de duurzame menstruatiecups kunnen vrouwen bij Webvrouw.nl ook terecht voor wasbaar maandverband en inlegkruisjes van biologisch katoen en bamboe. Verder vind je er handige plastuitjes, biologische glijmiddel en massageolie en kersenpitzakken.

Webvrouw.nl
8.1

Pluspunten
Chocola wat gratis bij de bestelling zou zitten was op, maar webvrouw deed er i.p.v. de chocola een sterilisatie beker bij! Goed geregeld!

Gepubliceerd op: 11/09/2019

Pluspunten
Snelle levering - goede communicatie via mail
Het pakket werd per PostNL verstuurd . Is het mogelijk om dit te versturen via Bpost? Voor mij is dit gemakkelijk omdat als ik niet thuis ben dat het automatisch naar een Cubee dienst gaat. Op die manier worden de geburen niet lastig gevallen
Kristin

Gepubliceerd op: 30/08/2019

Pluspunten
Fijne webwinkel, snelle verzending en goed verpakt!

Bethanna

Gepubliceerd op: 29/08/2019

Pluspunten
Snelle bezorging
Netjes verpakt
Puck

Gepubliceerd op: 27/08/2019

Pluspunten
snelle levering
omdat een kleur (natuurlijk) van het product dat ik bestelde niet op voorraad was, kreeg ik een brief in het pakket dat ik daarom een andere kleur kreeg en nog een ander product (Wetbag). Maar in het pakket zat alleen de andere kleur en niet het extra product. Ik heb daar over gemaild en niets verder gehoord.
Marieke

Gepubliceerd op: 17/08/2019

Pluspunten
snel bezorgd, prachtig verpakt

gemma
emmen

Gepubliceerd op: 04/08/2019

Pluspunten
Ze hebben m'n geld teruggestort.
Product was niet leverbaar, maar dat hoorde ik pas nadat ik zelf erachteraan was gegaan en ik het allang in huis zou moeten hebben. Ze reageren vaak pas laat.
Ik dacht op een gegeven moment dat ik was opgelicht en naar m'n geld kon fluiten, dat viel gelukkig mee.

Gepubliceerd op: 03/08/2019

Pluspunten
Bestellen ging gemakkelijk
Product leveren. Heb het helaas nooit ontvangen

Gepubliceerd op: 30/07/2019

Pluspunten
Snelle levering en mooi discreet verpakt

Gepubliceerd op: 26/07/2019

Pluspunten

Niks gekregen wel betaald....reageren niet op mail
Kuiper

Gepubliceerd op: 21/06/2019