Website: https://www.werkaandemuur.nl
Plaats: Haarlem
Telefoon: + 31 23-205 22 44

Werkaandemuur.nl
9.8

Pluspunten
Wat een ontzettend groot assortiment met afbeeldingen en mogelijkheden. Voor ieder wat wils. Bij mijn bestelling werd van te voren nog gewezen dat de foto een dromerige look heeft of dat het gewenste effect de bedoeling was. Heel fijn dat er mee gedacht werd. Snel geleverd en keurig verpakt. Heel blij met het resultaat!
Vanessa
Lisse

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Superblij met ons nieuwe gedurfde kunstwerk aan de muur. Heeft zeer goed uitgepakt bij onze meubels, prachtige kwaliteit en perfect verzonden en ingepakt. Verder hele leuke updates over de maker en duidelijke tips over maten kiezen en ophangen. Voor herhaling vatbaar!

Petra

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Vriendelijk en accuraat mailcontact.
Actuele vorderingen van de produktie worden steeds gemeld.
Snelle levering en perfect verpakt afgeleverd.
Prachtig produkt.

Elly

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
-Prachtige kwaliteit canvas
-Zeer goede service, kreeg zelfs 10% Moederdag korting terug gestort achteraf
-Snelle levering van moment van bestelen, het maken en de levering.
-Absolute aanrader voor prachtig werk aan de muur
Geen!
Bob
Nieuw vennep

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Pluspunten
Breed aanbod, bestellingen eenvoudig te plaatsen, houden je goed op de hoogte tijdens productie, correcte levering en een heel mooi product geleverd gekregen. Goede prijs kwaliteit verhouding!
Het is geen echt min punt en 1 telefoontje was voldoende om het antwoord te weten maar ik kon nergens op de site vinden hoe diep de baklijst standaard is.
Danny & Odette
Sittard

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Pluspunten
Ze houden je heel goed op de hoogte van het proces en doen exact wat ze beloven. Heel prettig!

Petra

Gepubliceerd op: 16/05/2019

Pluspunten
Zeer tevreden over het bedrijf. Is 2x dat ik kunst besteld heb bij hun. Ze geven duidelijk advies over de mogelijkheden die zij kunnen leveren. Alles word goed en stevig verpakt, voordat het opgestuurd wordt Telefonisch staan ze je netjes en deskundig te woord.
Houd jullie transporteur in de gaten, deze kan jullie kwaliteit van service in diskrediet brengen door niet uit toevoeren waar jullie voor staan en dat zal zonden zijn van jullie inzet
Jeannette

Gepubliceerd op: 16/05/2019

Pluspunten
Zeer goede info over vordering van de productie. En ook voor de aflevering. Goede kwaliteit doek.

Gepubliceerd op: 08/05/2019

Gepubliceerd op: 06/05/2019

Pluspunten
De keuze is echt MEGA. Met de handige gratis app, kun je alles op je eigen muren “uitproberen” dmv een foto.
Wij zijn ook nog in Haarlem wezen kijken om te zien hoe de vele materialen die op de site worden aangeboden in het echt zijn en wat bij ons het beste zou passen. We werden er aller hartelijkst ontvangen en er werd goed meegedacht. De opdracht kan zeer snel in behandeling worden genomen en geleverd worden. Op ons verzoek duurde het iets langer. Het werk werd netjes, goed ingepakt, bezorgd. Werk Aan De Muur heeft niets teveel beloofd. Mooie betaalbare kunst voor iedereen. Wij zijn blij met het resultaat.
Peters

Gepubliceerd op: 06/05/2019