Website: www.werkkleding.nl
Adres: Energieweg 5 3401 MD
Plaats: IJsselstein
Telefoon: 030 21 23 099

Wat je beroep ook is, of je nu alleen werkt of personeel hebt, je wilt natuurlijk professionaliteit uitstralen en, indien nodig, aan alle veiligheidsnormen voldoen. Werkkleding.nl is dan de juiste partner voor jou.
Naast werkkleding voor uiteenlopende sectoren, kun je bij ons ook terecht voor werkschoenen en persoonlijke beschermingsmiddelen van alle gerenommeerde merken. Voor het totaalpakket, van werkjas tot overall en van werkbroek tot werkklomp, ben je bij ons aan het juiste adres.

Werkkleding.nl
6.8
6.7
5.8
7.7
6.7

Pluspunten
Top snelle levering
Mooi zo deurgoan
Antwoord Werkkleding.nl
Bedankt voor je beoordeling. Houd ons in de gaten, want we gaan zeer binnenkort live met een vernieuwde webshop, met nog veel meer aanbod van werk- en veiligheidskleding!
Erik
Middelstum

Gepubliceerd op: 02/10/2018

Pluspunten
Goede website,duidelijke afhandeling,snelle levering/. Kwaliteitsproducten.
Behoorlijk prijzig.
Antwoord Werkkleding.nl
Fijn dat je gevonden hebt wat je zocht. Wat het merk Snickers betreft zijn wij wel één van de goedkoopste aanbieders in Nederland. Het is wel een echt kwaliteitsmerk, daar betaal je dan ook voor. Veel plezier met je aankoop!
Roel
Bilthoven

Gepubliceerd op: 02/10/2018

Pluspunten
Uiteindelijk goed verzonden en verpakt.
Snellere levering
Antwoord Werkkleding.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn op dit moment enkele processen aan het optimaliseren, waardoor we vanaf volgende maand sneller kunnen gaan leveren.

Gepubliceerd op: 20/03/2018

Pluspunten
O
Set handschoenen niet geleverd na telefonisch kontackt niets meer gehoord
Beste Antonio,

Wij proberen al sinds de derde week van februari met u in contact te komen. Vandaar een lichtelijke verbazing dat u op deze beoordeling-uitnodiging wel reageert, maar op onze andere e-mails niet. De handschoenen zijn namelijk wel bij u aangeboden, maar retour gekomen. Wij willen graag het afleveradres bij u controleren, voordat we ze opnieuw versturen. Zou u contact met ons op willen nemen (en wellicht uw beoordeling herzien)? Bij voorbaat dank.

Werkkleding.nl
Pulice antonio
België

Pluspunten
Telefonisch contact gehad over de aankoop van 2 zuurvrije overalls. Er werd aangegeven dat deze binnen 2 dagen er zouden zijn. Op basis daarvan de bestelling gedaan. Dit bleek toch 5 dagen te zijn en de overalls waren niet zuurvrij zoals wel op de site beschreven stond. Dit kan toch voor een behoorlijke schadeclaim leiden. Inmiddels de overall teruggezonden, maar nog geen geld terug ontvangen.
Beste Peggy,

Wat de normering betreft heeft u natuurlijk helemaal gelijk! Wij hebben na ons telefoongesprek met u direct contact opgenomen met de leverancier van deze overall en passen uiteraard de informatie op de website aan. Wij zijn u dus zeer dankbaar voor de constatering.
Uw retour is vandaag bij ons gearriveerd. U kunt de credit spoedig verwachten.

Bedankt voor uw review!

Gepubliceerd op: 06/03/2018

Antwoord Werkkleding.nl
Dank u voor uw fijne beoordeling!

Gepubliceerd op: 06/03/2018

Pluspunten

Als het produkt besteld en dus betaald is dan is het prettig om te weten wanneer de leverdatum is, wij moesten bijna 3 weken wachten en waren al bijna bang dat het niet goed zat.
Beste klant,

Dank voor uw feedback. De standaard levertijden vermelden wij per merk en artikel op de website. In uw geval ging het helaas om een artikel dat even niet voorradig was. Onze excuses als we dat niet juist naar u gecommuniceerd hebben. We zullen dit beter in de gaten houden.
Gelukkig was er vertrouwen, door de ervaring van uw bekenden!
Melkveetechniek de Jong
Gorredijk

Gepubliceerd op: 20/02/2018

Pluspunten

Levertijd zoals jullie beloven klopt niet product betaald in december en nog altijd niet ontvangen heb nu eindelijk de bevestiging ontvangen
Antwoord Werkkleding.nl
Onze excuses voor de vertraging. Wij proberen de levertijden op de website up to date te houden. In principe zijn dit artikelen die we binnen enkele werkdagen kunnen leveren. Helaas kan het voorkomen dat er net een artikel niet voorradig is geraakt. Uiteraard houden we u op de hoogte van de nieuwe leverdatum, maar bieden we dan ook de mogelijkheid de order te annuleren, indien u de levering eerder nodig heeft. Daar hebben wij alle begrip voor.

Gepubliceerd op: 15/02/2018

Pluspunten
Flexibel voor kleine order, duidelijke communicatie.
Snelheid. Al was er bij mij gezien de verhuizing en grote van de order (1 stuks jas met bedrukking) wel begrip voor. Daarnaast hadden wij ook weinig haast met de order.
Antwoord Werkkleding.nl
Bedankt voor uw beoordeling! De levertijden werken we aan; meer personeel en optimalisatie van de (logistieke) processen. Het zal natuurlijk blijven verschillen per leverancier, maar weet dat we eraan werken.
Johan TRILUX
Amersfoort