91 reviews
“Chocoladeletter besteld voor het goede doel, een dag later kon ik al smikkelen” meer >
Chris 06/11/2017
“Via MP bij Hoppashops een stunt step besteld voor mijn zoontje, bij bestellen gaf men aan zowel een nieuwe step als een showroom model, welke nog als nieuw was te kunnen leveren met als prijsverschil 20 euro. Gezien het showroom model nog als nieuw werd beschreven hebben we daarvoor gekozen. Bij levering bleek dat er echter een onderdeel ontbrak, de bevestiging van het stuur aan het frame werd daardoor niet zo stevig als het zou moeten zijn, dit zou echter bij het echte stuntwerk pas problematisch worden. Omdat mijn zoontje niet meer kon wachten, en ik in de veronderstelling was dat het onderdeel zonder problemen nagestuurd zou kunnen worden, heeft mij zoontje de step alvast in gebruik genomen. Na wat mail wisseling bleek echter dat het onderdeel echt ontbrak en dat de step terug gestuurd diende te worden, waarna ik een nieuwe opgestuurd zou krijgen. Ik realiseerde mij dat het niet handig was dat mijn zoontje de step reeds in gebruik had genomen en heb dit ook netjes aangegeven. Voor hoppashop was dit echter geen probleem en nadat ik de (inmiddels gebruikte) step retour had gestuurd stuurde zij mij netjes een compleet nieuwe step op. Bij de retour zending viel mij ook in één keer een stikker op van PostNL waarop stond dat het pakket tijdens transport beschadigd was, dus waarschijnlijk is daar het onderdeel verloren gegaan. Uitermate nette probleem afhandeling bij hoppashop elke keer snel antwoord gekregen op mijn reactie en het probleem uitermate netjes verholpen.” meer >
Martwin 08/09/2017
powered by KiyOh