Website: http://www.wilmokinderschoenen.nl
Plaats: Breda
Telefoon: 076-5420670

Wilmo kinderschoenen
9.7

Pluspunten
Kwaliteits schoenen! Zeer netjes afgewerkt! Waar voor je geld!

Gepubliceerd op: 21/05/2019

Pluspunten
Super goed geholpen. Erg kindvriendelijke verkopers. Hele snelle service voor een goede stevige sandaal voor onze dochter.

Petra
Hendrik Ido ambacht

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Kwam er voor het eerst toen mijn oudste zoon nog geen 2 was. We komen nu ( de oudste is 21, de jongste 18), nog steeds. Al die tijd goed, deskundig advies, prima schoenen, super vriendelijk personeel, alle ruimte voor de.kinderen om de schoenen al rennende uit te proberen. Kortom het is gewoon DE schoenen specialist in deze regio. Koop er tegenwoordig ook zelf mijn schoenen.
Ingrid
Oudenbosch

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Pluspunten
Top zaak, wij komen hier al meer dan 10 jaar.

Marianne

Gepubliceerd op: 17/05/2019

Pluspunten
Klantvriendelijk, veel kennis, eerlijk advies.
Bij Wilmo wordt je altijd geholpen door enthousiaste, lieve medewerkers. Kinderen voelen zich er thuis en schoenen passen wordt hierdoor een feest.
Geen!
Myrthe
Goes

Gepubliceerd op: 16/05/2019

Pluspunten
Persoonlijke aandacht voor de klant. De stand van de voet als mede dd maat wordt gemeten.
Aanpassen van het binnenzooltje zonodig direct gedaan. Heel fijn!!! Goed advies mbt pasvorm. We komen een half uur rijden voor de goed service.

Gorinchem

Gepubliceerd op: 16/05/2019

Pluspunten
Erg vriendelijk&geduldig personeel.
Mijn dochter heeft brede voetjes met een hoge wreef dus vaak lastig om de juiste schoenen te vinden.
Maar dankzij het goede advies slagen we altijd bij Wilmo.

Melanie

Gepubliceerd op: 16/05/2019

Pluspunten
Wat een fijne winkel! We komen er nu ‘5 maten’ lang en dat bevalt erg goed! Enthousiast en lief personeel die je ook goed advies geven en vertellen wat het beste is. Een sandaaltje wordt mooi en deskundig hersteld zodat deze toch goed aan het voetje past! Ga zo door!

Monica
Etten-leur

Gepubliceerd op: 04/05/2019

Pluspunten
SUPER goede schoenen winkel,voor ieder kind een goede schoen. Wat wij belangrijk vinden dat er ook voor ieder kind de tijd wordt genomen om een passende schoen te vinden.

Anita Oomen
Sint Willebrord

Gepubliceerd op: 01/05/2019

Pluspunten
Altijd goed advies en service. We halen hier graag onze schoenen voor de kinderen.

Ernst Stuurstraat

Gepubliceerd op: 01/05/2019