Website: http://WinkelMoment.nl
Adres: Kerkstraat 63/9 1211 CL
Plaats: Hilversum

Exclusieve damesmode nu in een betaalbaar segment!
Droomt u altijd al van een echte haute couture jurk of simpelweg op zoek naar betaalbare luxe merken? Wij realiseren deze droom voor u en hangen daar ook nog eens een aangenaam prijskaartje aan vast. Van casual, zakelijk tot avondkleding; diversiteit is ons credo. WinkelMoment.nl is de uitgelezen kans om eens goed te snuffelen tussen zowel designkleding als nieuwe buitenlandse mode labels. Wij hebben een uitgebreid assortiment, van petit tot plus size; bij ons kan iedere vrouw terecht. Niets leuker als een moeder en dochter die samen slagen tijdens een shopping sessie in onze store. Wij hebben een hoge omloop, iedere maand houden wij een magazijnopruiming , wat nog lagere prijzen betekent voor u; de consument! Tegelijkertijd bieden wij u dus altijd de nieuwste mode aan, vers van de pers. Winkelmoment.nl maakt shoppen tot een gezellige, ongedwongen ervaring. Kom eens een kijkje nemen in onze boetiek onder het genot van een goede kop koffie. U bent van harte welkom! WinkelMoment.nl staat voor duurzaamheid en het gebruik van natuurlijke materialen. Wij bieden nieuwe merken ook altijd een kans, mail ons voor de mogelijkheden op:…
Tot ziens in jouw volgende WinkelMoment in de Gooische Brink nummer 63/9

WinkelMoment.nl

Pluspunten
Leuke klantvriendelijke winkel. Gezellige sfeer. Positieve energie. Leuk om te winkelen. Altijd zeer tevreden.
Sandra
Breukelen

24/04/2017

Pluspunten
Mooie collectie kleding net even anders gedurfd mooie merken voor een zachte prijs

Irs
Loosdrecht

20/04/2017

Pluspunten
Breed doelgroep, breed prijsklasse, leuke kleding. Klaar vriendelijk en klaar gericht
Meer naar de trends kijken, maar daar zie ik al verbetering in komen dus ga zo door.
Corin
Hoofddorp

19/04/2017

Pluspunten
Top service, mooie kleding

Nadira

17/04/2017

Pluspunten
Goed advies en goede producten
Meer jurken met mouwen
Leila

15/04/2017

Pluspunten
Zeer leuke kleding gekocht.

Marian de Leeuw

15/04/2017

Pluspunten
Verrassend
Vooral verrassend blijven
MadeBySarina
Laren

14/04/2017

Pluspunten
Elke week andere top collecties van de betere dames merken! Prijzen altijd leuk :-)

Mevr. P. de Vos
Laren

14/04/2017

Pluspunten
Mooiste merken dames shop van NL voor de laagste prijzen
Net zo veel producten online als in de winkels
Miranda Smit

14/04/2017

Pluspunten
Top service, veel verschillende merken van kwaliteit voor een goede prijs! Smaken verschillen en als er 1 winkel is die hier goed op in speelt is dat winkelmoment. Voor jong en oud.
Meerdere winkels openen!
Patricia de Vries

14/04/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ