Website: www.winparts.nl
Adres: Stadsweg 110 9793 PD
Plaats: Winneweer

Dé meest complete leverancier in auto onderdelen. Zowel originele als betere betaalbare oplossingen voor uw auto vindt u bij winparts. U kunt ook alle accessoires voor uw auto bij winparts bestellen. Goedkope auto onderdelen vind u bij winparts!

Winparts.nl

58% (1923)

Pluspunten
Overzichtelijke site en na bestelling kun je je order laten controleren of je wel het juiste onderdeel voor je auto hebt besteld.
Het post pakket stond na 1,5 week nog niet in de TNT=Post app. Het had leuk geweest als het bedrijf dit als verzendende partij ook in de gaten zou houden.
Patrick
Heesch

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Geen enkel
Gelieve alle bestelde artikelen te leveren. Gelieve ook werkende artikelen te leveren in het vervolg! En gelieve dan ook op te nemen bij de klantendienst als ik deze zaken wil uitklaren maar neen, jullie laten mij 30 min aan de lijn hangen en leggen dan af! Ik koop hier nooit iets meer en raad het iedereen af!
Hi Henri,

Vervelende situatie. Ik zie in het systeem dat er al contact is geweest en de retour afdeling het voor u oplost.

Mocht u verder nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Hopelijk tot snel!

Henri
Destelbergen

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Prima service,wisselstukken passen perfect.

LIEVENS
Hekelgem

Pluspunten

1 x Valeo Startmotor 2.2kw besteld en uiteindelijk een Bosch Startmotor 1.1kw ontvangen. Afspraak met APK keurmeester is morgenochtend. Een geschikte startmotor hebben ze niet op voorraad, dus er heen rijden en omruilen is niet mogelijk. De directie spreken is ook niet mogelijk. Hoe is het in hemelsnaam mogelijk om bij 1 onderdeel al zo'n fout te maken. Nooit meer Winparts, wat een ellende.
Hi Jamal,

Helaas kan de directeur niet zo snel een retour afhandelen, hij is namelijk druk bezig om te zoeken naar de beste deals voor een goede prijs.

De retour afdeling kan hierbij veel beter helpen, zij kunnen bij een leverfout snel anticiperen en u het juiste product toesturen of voor u klaarleggen. Toch adviseren wij altijd om een garageafspraak met genoeg speelruimte in te plannen.

Het kan namelijk altijd voorkomen dat ondanks dat wij het product op tijd aan de transporteur meegeven, dat het niet op tijd afgeleverd wordt. Zo kan een pakket net aansluiting missen bij de transporteur en dan vertraagt een pakket zo een dag. Dit proberen we natuurlijk te voorkomen door een zorgvuldige selectie van onze transporteurs en leveranciers, maar is nooit helemaal te voorkomen. Zo ook een inpak fout niet, wat we echt super vervelend vinden!

We zien dat er al contact is geweest met de retourafdeling, dus we hopen dat het toch naar wens is opgelost en zien we u hopelijk snel terug!

Jamal
Drachten

Pluspunten
Het is een waardeloos bedrijf al drie keer iets besteld en elke keer verkeerd zeer slecht geholpen. De mensen aan de telefoon snappen het niet
Hi Harrie,

Vervelend om te horen dat de bestellingen niet naar wens is verlopen. Wij willen graag kijken waar het mis gaat, dus zou je kunnen uitleggen waar het misgegaan is?

Bedankt en hopelijk tot snel!

Harrie

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Goede begeleiding

JC
Voorschoten

bekir
soest

Hi Jan,

Bedankt voor je recensie!

Jan
Volendam

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Snelle levering zonder problemen.
Verpakking is kwetsbaar (gelukkig geen schade)
T.A.
Wamel

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
terug heel snelle bediening

Bedankt Rudi!
Rudi