Website: http://witgoedkoerier.nl
Adres: Spoorlaan 54 5017JS
Plaats: Tilburg
Telefoon: 0031 (0)13 53 53 107

Welkom op de beoordelingspagina van De Witgoedkoerier! Specialisatie is onze kracht, wij heten u dan ook welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop.

Bij ons dan geen tablets, flatsceens tv's of andere elektronica. Onze kracht is keukenapparatuur en witgoed. Vanuit deze focus kunnen wij u het beste van dienst zijn. U vindt dit terug in ons hele bedrijf. Van onze verkoopadviseurs die op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen tot de goed opgeleide technici van onze servicedienst. De witgoedkoerier is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt.

De witgoedkoerier heeft een showroom in Tilburg waar vijf dagen per week ons team voor u klaar staat. En heeft u het ideale apparaat gevonden dan bezorgen wij uw deze GRATIS op afspraak bij u thuis. Witgoedkoerier.nl biedt u verder alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website.

Witgoedkoerier

Pluspunten
Het was en verrassend fijne aankoopervaring, goede en heleder website en de afhandeling en bezorging was uitstekend.

Karel de Winter

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Pluspunten
Ondanks dat ze drie trappen op moesten, hebben de bezorgers mijn AEG wasmachine perfect op hun plaats gekregen. Ze waren ontzettend vriendelijk! Ik beveel dit bedrijf zeker aan!

Lianne Peters
Barneveld

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Pluspunten
Alles prima, levering op tijd zoals aan de telefoon besproken. Whirlpool wasmachine is echt een parreltje om te zien en diet zijn werk erg stil. Zoals ze hadden gezegd aan de telefoon zijn de ZEN wasmachines erg stil. Superfijn op de eerste verdieping met ook 3 slapende kinderen. Top advies. Volgende keer weet ik jullie weer te vinden.
Nee, hele kundige mensen!
Priscilla W.
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 02/03/2019

Pluspunten
Goed advies en goede bezorging — Zij hebben ons goed geadviseerd en de bestelde apparaten geleverd op het afgesproken dag. Een dikke 4 sterren dus.

Patriek
Baarn

Gepubliceerd op: 02/03/2019

Pluspunten
Fijne online winkel met goede prijzen en service. Ben om... en zal vast vaker hier kopen.

Tinny

Gepubliceerd op: 02/03/2019

Pluspunten
Service zoals je van een bedrijf verwachte en goed geprijsde producten. Tevreden met aankoop.

Sjaak K.
Waalwijk

Gepubliceerd op: 02/03/2019

Pluspunten
Uitstekende service, deskundig en goed advies. Kortom een fijn en betrouwbaar adres om je witgoed aan te schaffen.

K. Sustermans
Rosmalen

Gepubliceerd op: 09/02/2019

Pluspunten
Donderdag besteld, zaterdag in huis en keurig in huis afgeleverd. Fijn gesprek per telefoon en een zeer behulpzame en vrolijke bezorger. Kom hier vast terug.

Geertje

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
Eerlijk en komen na wat ze beloven — top bedrijf

Cor Kerssens
Rosmalen

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
Prima service. Komen gemaakye afspraak netjes na. Onze wasmachine gekocht voor een scherpe prijs.

Lonnie
Leiden