Website: http://witgoedkoerier.nl
Adres: Spoorlaan 54 5017JS
Plaats: Tilburg
Telefoon: 0031 (0)13 53 53 107

Welkom op de beoordelingspagina van De Witgoedkoerier! Specialisatie is onze kracht, wij heten u dan ook welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop.

Bij ons dan geen tablets, flatsceens tv's of andere elektronica. Onze kracht is keukenapparatuur en witgoed. Vanuit deze focus kunnen wij u het beste van dienst zijn. U vindt dit terug in ons hele bedrijf. Van onze verkoopadviseurs die op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen tot de goed opgeleide technici van onze servicedienst. De witgoedkoerier is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt.

De witgoedkoerier heeft een showroom in Tilburg waar vijf dagen per week ons team voor u klaar staat. En heeft u het ideale apparaat gevonden dan bezorgen wij uw deze GRATIS op afspraak bij u thuis. Witgoedkoerier.nl biedt u verder alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website.

Witgoedkoerier

Pluspunten
Fijne vriendelijke benadering en snelle service.

Tevreden klant
Uden

Gepubliceerd op: 02/04/2019

Pluspunten
Wasmachine was gemakkelijk te bestellen hier. Persoonlijke afspraak voor levering. Goede communicatie over het tijdstip. Twee ontzettend vriendelijke bezorgers.

Alex K.
Veenendaal

Gepubliceerd op: 02/04/2019

Pluspunten
Ondanks de ongelukkige omstandigheid van een foute adressering (foutje van onszelf) hebben wij op redelijke termijn toch onze wasmachine ontvangen. Dank aan de jonge man bij de service-afdeling!

Fam. Lindenaar

Gepubliceerd op: 29/03/2019

Pluspunten
Vlotte jongens die de oude wasmachine netjes meegenomen hebben en de nieuwe keurig aangesloten hebben

Remco P.
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 29/03/2019

Pluspunten
Duidelijke informatie ontvangen per mail, snelle levering, tevreden met het product.

Toinne
Enschede

Gepubliceerd op: 29/03/2019

Pluspunten
Keurig geïnstalleerd, komt afspraken goed na, zoals afgesproken.

Leroy K.
Oostelbeers

Gepubliceerd op: 26/03/2019

Pluspunten
Goed vakkundig geholpen met een hele mooie deal voor onze nieuwe Bosch wasmachine. Blij met onze aankoop.

Eric en Joyce
Weert

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
Goed betrouwbaar bedrijf met vriendelijk deskundig. Aanrader!

Pjotter J.
Baarn

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
Duidelijke site, makkelijk bestelling plaatsen. Vlotte bevestiging van de bestelling. Snelle levering met tijdvenster voor afleveren.

M.P.

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
Snelle en volledige service. Goed bedrijf, zeer tevreden met wasmachine.

Thomas van de Westelaken
Boxmeer