Website: https://www.wowunderwear.nl
Adres: Esdoornstraat 18-B 3551 AJ
Plaats: Utrecht
Telefoon: 030 - 752 75 14

Online retailer van merkondergoed en parfums. Dit bedrijf kenmerkt zicht door haar Laagste Prijsgarantie, uitgebreid assortiment ondergoed en goede after sales service.

WOW!underwear

Pluspunten

Twaalf dagen geleden heb ik een bestelling geplaatst.
Vanwege een storing en afwezigheid van de medewerker klantenservice is er het één en ander misgelopen betreffende mijn bestelling. Vandaag gelukkig alsnog een terugkoppeling ontvangen en ik hoop deze week alsnog mijn pakket te ontvangen.
Beste Richard,

Vriendelijk dank voor je review.

We hebben vandaag uitgebreid contact gehad. De reden dat je coupon niet werkte, bleek dat deze na een maand was verlopen.

Inmiddels is je bestelling verzonden en hopen we dat je veel plezier zult hebben van de bestelde items.

Graag tot de volgende keer.
Richard

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Pluspunten

Onlangs een bestelling gedaan en ook een bevestiging ontvangen.
Omdat de kortingscode niet werkte op de besteldatum hiervan via de mail kennis gegeven.
Inmiddels zijn er 12 dagen verstreken en nog steeds is mijn bestelling niet binnen.
Ik heb Mark Kramers twee keer een mailtje gestuurd, een terugbelverzoek geplaatst plus een voicemailbericht ingesproken. Geen enkele terugkoppeling omtrent de status van mijn bestelling.

04/05/2019

Pluspunten
Goede collectie.
Heb op 24/4 iets besteld.
Nog niets binnen.
4 dagen verstreken.
Ook geen verzend bevestigd gehad.
Inmiddels netjes afgewikkeld.
Beste Frans,

Vriendelijk dank voor je review en het melden dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen.

We hebben vandaag direct contact opgenomen met het magazijn, met het verzoek je bestelling direct te verzenden. Dit is gelukt.

We betreuren dat een storing in ons magazijn voor vertraging heeft gezorgd. We hebben een kleinigheidje toegevoegd aan je bestelling om je te bedanken voor je geduld!

Graag tot de volgende keer.
Frans

Gepubliceerd op: 30/04/2019

Pluspunten
Goede collectie.
Heb op 24/4 iets besteld.
Nog niets binnen.
4 dagen verstreken.
Ook geen verzend bevestigd gehad.

30/04/2019

Pluspunten
Bestellen gaat eenvoudig
Krijg een bevestiging/faktuur waarop aangegeven staat "verwachte leverdatum 1-4 dagen". We zijn nu 8 dagen verder en ik heb nog niets ontvangen.
Beste JH,

Vriendelijk dank voor je review.

Omdat je review anoniem is ingevuld kunnen we geen gegevens van je inzien. Derhalve kunnen we niet achterhalen waarom je bestelling langer dan 1-4 dagen op zich heeft laten wachten.

Excuses voor de verwarring in de levertijd. We betreuren de ontstane situatie.

Hopelijk graag tot de volgende keer.
JH

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Mooie website
Levering duurt lang
Dhr brons
Nijkerk

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
Interessante collectie!
- terugkoppeling over nieuwe beschikbaarheid van tijdelijk uitverkochte artikelen na het aanmelden met emailadres, ontbreekt
- mij is gevraagd deze beoordeling in te vullen nog voordat ik mijn laatste bestelling heb ontvangen?!
- dikwijls geen helderheid over de status van bestelling

Gepubliceerd op: 30/01/2019

Pluspunten

Levering die ook in de brievenbus kan wordt toch met DPD verstuurd. Kan ik er zelf weer achteraan om het pakketje op te halen.
Beste Jan,

Vriendelijk dank voor je review.

Het klopt inderdaad dat je bestelling door de brievenbus paste. Normaliter zouden we je bestelling via PostNL hebben verstuurd, echter heb je bij je bestelling aangegeven dat je de bestelling bij een DPD Parcelshop wilde laten afleveren.

Omdat PostNL niet bij pakketpunten van andere vervoerders kan afleveren, is dit voor ons de reden geweest om je bestelling via DPD te versturen.
jan

Gepubliceerd op: 01/11/2018

Pluspunten
Ruime keuze, ook in m’n favo merk Andrew Christian
Levertijd van 5,5 weken op een vooruitbestel artikel is veel te lang!
Bovendien werd de link naar de beoordelingssite na bestelling al verzonden waardoor deze was verlopen toen ik eindelijk m’n boxer ontving.

Gepubliceerd op: 17/09/2018