Website: www.yogashop.nl
Adres: Breitnerstraat 10 5611 TV
Plaats: Eindhoven
Telefoon: +31 (0) 40 8486529

Yogashop is dé online yogawinkel voor al je yoga, mindfulness en meditatie spullen! bestel je yoga mat, meditatiekussen, yogabroek, boek of DVD voor 17:00 uur en je bestelling wordt dezelfde dag verzonden. Ook groothandel en inrichting voor yogastudio's mindfulness cursussen en meditatieruimtes.

Yogashop

Pluspunten
-Snelle levering
-retour sturen ging makkelijk, werd goed te woord gestaan aan de telefoon en kon het zelfs afgeven bij het distributiecentrum.

Stefanie

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Snelle levering. Goed product.
Verpakking was slecht. Door het prakken (er is echt geen ander woord voor) van de mat in een nogal krappe doos was die erg lelijk geworden. omdat de mat van een nogal flexibel materiaal is, is die uiteindelijk weer netjes geworden, maar dit meteen als kado weggeven kon dus eigenlijk niet omdat de mat nog moest 'settelen' van de woeste inpak behandeling..
Antwoord Yogashop
Beste Martijn,

Oei, dat is zeker niet de bedoeling. Bedankt voor uw feedback! Hier gaan we uiteraard ons warehouse op aanspreken en we gaan ervoor zorgen dat dit niet meer voorkomt. Excuses voor het ongemak!

Yogashop.nl
Martijn
Haarlem

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Kwalitatief goed materiaal
Herman
Beesd

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Goeie en snelle service, bestelde items waren goed verpakt, de kleurrijke touch qua sticker en boekenlegger is iets waar dit meisje blij van wordt. En dan de bestelde Yogamat en Meditatiekussen die in het echt nog mooier waren dan ik dacht. Ben er heel, heel blij mee!! :-)

Rockstar Yoga!

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Mooie website tegenwoordig, perfecte service "in time".

Cathy
ANTWERPEN

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
snel bezorgd en leuke kortingen, was al langer opzoek naar deze specifieke yogamat!
de print op de yogamat is niet helemaal goed gegaan.. hij is vager aan een kant dan aan de andere.
Antwoord Yogashop
Beste M,

Bedankt voor uw beoordeling! We nemen even persoonlijk contact met u op over de vervaagde print op de yogamat want dat is uiteraard niet de bedoeling.

U hoort van ons!

Yogashop.nl
m
delft

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Zeer snelle levering

Marjolein
Heiloo

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Snelle levering, netjes verpakt

El

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Topservice. Hoe weet ik dat? Omdat ik een mail kreeg dat mijn pakketje was bezorgd, maar ik had niks ontvangen, ook geen bericht van de postbode dat het bij de buren was bezorgd. Nu woon ik in een appartementencomplex dus ik heb veel mogelijke buren. Een week later de klantenservice benaderd dat mijn pakketje niet bezorgd was. Hun reactie: direct een nieuwe bestelling laten bezorgen. 2 dagen later had ik alsnog mijn bestelling in huis. Hadden ze ook niet kunnen doen. Ik was boven verwachting verrast. Maak ik zelden mee. Top dus!
Een blije klant
Den Bosch