Bedrijfsgegevens

Website: www.zonnerij.nl
Adres: s Gravenzandseweg 3 2291 PE
Plaats: Wateringen
Telefoon: 0174 - 22 63 84

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Zonnerij.nl
totaal score
8.7
Kwaliteit
8.8
Snelheid/Levertijd
8.6
Kennis & Vakmanschap
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
281 beoordelingen (12 maanden)
533 beoordelingen (totaal)
6697 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
62% (174)
33% (92)
4% (11)
0% (1)
2% (5)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Klant

Gepubliceerd op: 22/05/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 21/05/2019
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
C
Delft

Gepubliceerd op: 19/05/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
alles mooi op tijd geleverd
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 18/05/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Snelheid/Levertijd
Bas
Putten

Gepubliceerd op: 17/05/2019
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Het is nu zaterdag avond. Ik heb het product donderdag middag besteld , nog niks gezin. Nog nooit zo lang gewacht op een online besteld product. Moest 10 euro betalen voor transport terwijl het klein is , schandalig deze service.
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Antwoord Zonnerij.nl
Jammer om uw klacht te vernemen in deze review. Wij hebben uw bestelling afgelopen donderdag middag ontvangen en direct netjes verstuurd. Onze pakketten worden bezorgd met DPD en zijn vanaf dat moment niet meer volledig onder onze controle. Het zou fijn zijn geweest als u ons op de hoogte had gebracht van de vertraagde levering zodat wij een onderzoek konden starten, zojuist hebben wij direct een reactie van DPD hierover opgevraagd, omdat wij altijd zorg dragen dat een pakket netjes bij de klant wordt afgeleverd. Dat u ook al kunnen wij er niets aan doen onze levertijd een 2 geeft oké, maar onze kennis en vakmanschap heeft hier niets mee te maken. Wij staan voor een goede klantenservice, maar dan moet u ons wel de kans hiervoor.
Klant
roden

Gepubliceerd op: 11/05/2019
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Klant
Helmond

Gepubliceerd op: 09/05/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Zeer snelle correcte levering.
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 09/05/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Na een telefoontje of er bij de bestelling nog wat toegevoegd kon worden werd dit gedaan zonder extra leveringskosten.
Verbeterpunten
geen
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Han
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 09/05/2019
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ipv dinsdag werd er woensdag pas geleverd!
Onze haak past niet op deze draai oog!
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Marcel
Eindhoven

Gepubliceerd op: 09/05/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer