Website: http://www.zwerfkei.nl
Adres: Jaap Bijzerweg 10 3446 CR
Plaats: Woerden

Zwerfkei Outdoor & Travel Centre Woerden, avontuurlijk winkelen bij de grootste outdoor buitensport- en reisspecialist van Nederland.

Zwerfkei Outdoor & Travel Centre

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Bij de giftcard kon ik een persoonlijke boodschap schrijven, mega leuk dat jullie deze met de hand hebben geschreven!

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Per ongeluk de bestelling 2x geplaatst. Ze belden zelf om te vragen of dit de bedoeling was en hebben dit aangepast. Super attent dus.

Gepubliceerd op: 23/09/2018

Pluspunten
Personeel is over het algemeen zeer hulpvaardig en deskundig. Zeer goede kwaliteit producten.
kennis en hulpvaardigheid bij de afdeling fietskleding vond ik wel wat aanvulling wenselijk.
Op voorraad zijn van producten wisselt nog wel eens. Mogelijk dat hier meer rekening mee gehouden kan worden.
Jolanda

Gepubliceerd op: 23/09/2018

Pluspunten
Klantvriendelijk: Ik loop momenteel met krukken. Een medewerker zag me uit de auto stappen en bood me spontaan aan om via de kortste weg (via het magazijn) naar binnen te gaan. Na de betaling begeleidde een andere medewerker me met de lift tot buiten.
Vakkennis: medewerker Kasper luisterde aandachtig naar mijn niet alledaags probleem, begreep meteen wat ik nodig had en bood meteen een oplossing die 100% voldeed aan mijn verwachtingen. Zelfs na het vinden van de perfecte wandelschoen liet hij me nog een waardig alternatief proberen. Ik overweeg zelfs om dit extra paar nog online te kopen.
Enorme collectie: massa's modellen van de grote merken, en grote maten (voor mij maatje 48) op voorraad. Meteen ook de reden dat ik vanuit Belgiƫ naar Woerden reed. Het bleek een goede beslissing.
Een klein detail: ik kon het personeel niet onderscheiden van de klanten. Ik vond bij het binnenkomen niet meteen iemand die ik kon aanspreken. Misschien een T-shirt, logo of badge dragen ?
Philippe
Belgiƫ

Gepubliceerd op: 22/09/2018

Pluspunten
Ik ben erg blij met mijn bestelde schoenen, maar helaas waren de veters te kort. Binnen 24 uur na melden krijg ik langere veters opgestuurd, wat ik een topservice vind.
Ga vooral zo door, ik ben een zeer tevreden klant.

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
snelle levering
website laadt niet altijd gooed, vooral niet op mobiel. Meer foto's bij product

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Geweldig brede collectie, ook heerlijk ter inspiratie
Deze keer heb ik iets online gekocht, maar kom ook regelmatig in de winkel. Het personeel lijkt vaak chagrijnig en heeft nauwelijks tijd voor echte uitleg (ook niet op rustige doordeweekse dagen).
E.Z.
Dronten

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Groot assortiment. Deskundige hulp.
X
Nicole